تبیان، دستیار زندگی
شركت توزیع كتاب «بوردرز» دستگاه جدیدی برای خواندن كتاب‌های الكترونیكی در بریتانیا عرضه كرده‌ كه از دستگاه كتابخوان سونی سبك‌تر و ارزان‌تر است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رقيب جديد دستگاه كتابخوان «سونی» از راه رسيد
رقیب جدید دستگاه كتابخوان «سونی» از راه رسید

شركت توزيع كتاب «بوردرز» دستگاه جديدی برای خواندن كتاب‌های الكترونيكی در بريتانيا عرضه كرده‌ كه از دستگاه كتابخوان سونی سبك‌تر و ارزان‌تر است.

به گزارش خبرگزاری كتاب ايران (ايبنا) به نقل از تايمز آن لاين، خيلي‌ها دوست دارند فكر كنند كه قرار است پيشرفت در عرضه كتاب‌های الكترونيكی روش كتابخوانی ما را برای هميشه تغيير داده و چاپ كتاب كاغذی را به تاريخ بسپارد.

تا همين هفته پيش، تنها دستگاه كتابخوان الكترونيكی موجود در بريتانيا دستگاه كتابخوان سونی بود و خوانندگان كتاب در بريتانيا حق انتخاب چندانی نداشتند. اما اين هفته شركت توزيع كتاب بوردرز دستگاه كتابخوان جديدی عرضه كرد كه از دستگاه قبلی سبك‌تر و در حدود 10 پوند ارزان‌تر است. اين دستگاه با قيمت 189 پوند به فروش می‌رسد و شركت بوردرز همزمان با عرضه آن 45 هزار عنوان كتاب الكترونيكی را روی سايت خود قرار داده است.

شركت سونی دستگاه كتابخوان خود را سال گذشته وارد بازار بريتانيا كرد و تا كنون 30 هزار نسخه از آن را به فروش رسانده است. همچنين حدود 75 هزار كتاب برای استفاده در اين دستگاه‌ها تا كنون از سايت «واترستونز» برداشته شده است.