تبیان، دستیار زندگی
نقل و انتقالات لیگ برتر هر روز به روزهای پایانی خود نزدیک می شود و بازیکنان در حال انتخاب نفرات خود هستند ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازار نقل و انتقالات لیگ برتر

حسن رودباریان

نقل و انتقالات لیگ برتر هر روز به روزهای پایانی خود نزدیک می شود و بازیکنان در حال انتخاب نفرات خود هستند. در این میان تیم هایی چون سایپا ، استقلال ، سپاهان و .... نفرات خود را شناخته اند و تیم های دیگری چون استیل آذین ، پرسپولیس و ... به طور کامل نفرات خود را برای لیگ نهم انتخاب نکرده اند. با این حال آخرین نقل و انتقالات لیگ نهم را می توانید در زیر ملاحظه بفرمایید.

**حسن رودباریان دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال پیکان با عقد قراردادی یکساله به تیم تراکتورسازی تبریز پیوست.

رودباریان پس ازمذاکرات نهایی با ناصر شفق مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با امضای قراردادی یکساله به این تیم تبریزی ملحق شد .با پیوستن این دروازه بان باتجربه پرونده نقل و انتقالات باشگاه تراکتورسازی برای لیگ نهم بسته شد.

خبر دیگر از تیم تراکتورسازی اینکه رسول خطیبی با ثبت قرارداد خود درهیئت فوتبال تبریز به تمامی حرف و حدیث ها در خصوص پیوستن به تیم تراکتورسازی پایان داد.

محمد پروین و انصاری فرد

**محمد پروین هافبک - مهاجم سابق پرسپولیس که در تیم‌های پرسپولیس، استیل آذین، سایپا و یکی از تیم‌های اسلواکی سابقه بازی دارد بعد از دوسال دوری بازهم به پرسپولیس بازگشت. پروین یكشنبه با حضور در باشگاه پرسپولیس قرارداد رسمی دو ساله‌ای را امضا کرد.

همچنین دیروز سامان آقازمانی (سهمیه امید و بازیکن تیم ملی امید)، جلال اکبری (سپاهان)، اشپتیم آرفی (پیام خراسان)، ابراهیم شکوری (پیام خراسان)، مجتبی زارعی (راه‌آهن) و سپهر حیدری با حضور در هیات فوتبال قراردادهای رسمی خود ر با تیم جدیدشان پرسپولیس به ثبت رساندند.

ثبت قرارداد بازیکنان پرسپولیس

اما ظهر دیروز(یکشنبه) علی کریمی هافبک تکنیکی تیم فوتبال پرسپولیس برای تمدید قرارداد خود با دعوت عباس انصاری فرد راهی باشگاه شد و در جلسه ای 45 دقیقه ای به مذاکره پرداختند.

علی كریمی پس از جلسه‌ی 30 دقیقه‌اش با عباس انصاری‌فرد در جمع خبرنگاران گفت: پرسپولیس تیم محبوب من است و از این تیم پیشرفت كرده‌ام و دوست دارم بار دیگر در پرسپولیس بازی كنم و در این تیم بمانم.

كریمی در پاسخ به این سوال كه آیا قرارداد شما با پرسپولیس تمدید می‌شود به این كلمه بسنده كرد، انشاء الله.

**غلامرضا رضایی مهاجم پیشین صباباتری قم با عقد قراردادی یک ساله به تیم فوتبال استیل آذین تهران پیوست.وی بعد از ظهر شنبه با حضور در دفتر باشگاه استیل آذین و ملاقات با حسین هدایتی قراردادی یک ساله منعقد کرد.ضمن اینکه علیرضا رضایی برادر این بازیکن که سابقه حضور در تیم استقلال اهواز را در کارنامه خود دارد نیز با قرردادی یک ساله راهی این تیم تهرانی شد.

از طرفی شنیده می شود مذاکرات با ایوان پتروویچ هافبک فصل گذشته پرسپولیس مراحل آخر خود را سپری می کند و اگر این روز ها پتروویج قرارداد خود را با استیل آذینی ها به ثبت رساند تعجب نکنید.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری