تبیان، دستیار زندگی
فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال کم کم به روزهای پایانی خود نزدیک می شود و ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازار نقل و انتقالات لیگ برتر

لیگ برتر

فصل نقل و انتقالات کم کم به روزهای پایانی خود نزدیک می شود و تیم های لیگ برتری برای حضور هر چه بهتر در لیگ نهم در حال جذب نفرات مورد نظر خود هستند.

به گزارش گروه ورزشی تبیان، هر چه به آغاز لیگ برتر نزدیک تر می شویم جابجایی ها سرعت بیشتری به خود می گیرد تا تیم ها استارت خوبی برای لیگ نهم داشته باشند.اما آخرین نقل و انتقالات لیگ برتر را در زیر ملاحظه بفرمایید.

***مدافع فصل پیش تیم فوتبال سایپا کرج با قراردادی یکساله به تیم فوتبال مس کرمان پیوست.

ابهام در قرارداد کعبی با پرسپولیس

قبل از این عنوان شده بود احتمال دارد حسین کعبی به تیم فوتبال استیل آذین تهران بپیوندد اما در نهایت این بازیکن ملی پوش به تیم فوتبال مس کرمان پیوست.

***دو بازیکن تیم شموشک نوشهر و یک مهاجم تیم فوتبال پتروشیمی تبریز به تیم فوتبال پرسپولیس پیوستند.

اکبر صغیری مهاجم تیم دسته اولی پتروشیمی تبریز با عقد قراردادی دو ساله به تیم پرسپولیس پیوست·همچنین میثم حسینی و شعبان اسدی هافبک و مدافع زیر 23 سال تیم شموشک نوشهر با حضور در باشگاه پرسپولیس قرارداد دو ساله ای به امضاء رساندند·  این دو بازیکن قرار است بزودی در تمرینات پرسپولیس شرکت کنند.

مجتبی زارعی مهاجم تیم فوتبال راه آهن شهرری دیگر خرید باشگاه پرسپولیس می باشد که با قراردادی دو ساله به پرسپولیس پیوست .

زارعی در حالی به پرسپولیس رفت که باشگاه راه آهن به شدت به دنبال تمدید قرارداد این بازیکن بود و تیم استیل آذین هم پیشنهاد خوبی به او داده بود.  گفته می شود زارعی با قراردادی 280 میلیون تومانی به تیم پرسپولیس نقل مکان کرده است·

علیرضا نیکبخت

***نیکبخت واحدی مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس با عقد قراردادی یکساله به تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پیوست.همچنین به نظر می رسد باشگاه تراکتورسازی با  محمد نصرتی نیز به توافقات نهایی رسیده ایم و به احتمال فراوان او تنها بازیکنی خواهد بود که به عنوان لژیونر به تیم تراکتور ملحق خواهد شد.

***بیژن کوشکی که زمزمه های جدایی او از جمع آبی پوشان تهرانی مطرح شده بود، با حضور در محل باشگاه استقلال مذاکراتی را با امیررضا واعظ آشتیانی داشت و پس از توافق نهایی قراردادش را به مدت دو فصل دیگر با این باشگاه تمدید کرد.

***مهدی امیر آبادی مدافع تیم فوتبال استقلال قراردادش را برای حضور در نهمین دوره رقابتهای لیگ برتر با این تیم یک سال دیگر تمدید کرد.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری