تبیان، دستیار زندگی
بخش علمی این جشنواره شامل مقالات، طرح پژوهش و پایان نامه و كتاب است كه علاقه مندان برای شركت در بخش مقالات می توانند در سرفصل های موضوعی ظرفیت های ناشناخته مهدویت در عرصه های فردی و اجتماعی، فن آوری ارتباطات در عصر ظهور، موعود در ادیان، آینده پژوهی با....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با همکاری تبیان صورت می گیرد:

برگزاری دومین جشنواره «آینده روشن»

دومین جشنواره آینده روشن

فراخوان دومین جشنواره بین المللی علمی فرهنگی و هنری آینده روشن در رشته های مختلف اعلام شد.

بخش علمی این جشنواره شامل مقالات، طرح پژوهش و پایان نامه و كتاب است كه علاقه مندان برای شركت در بخش مقالات می توانند در سرفصل های موضوعی ظرفیت های ناشناخته مهدویت در عرصه های فردی و اجتماعی، فن آوری ارتباطات در عصر ظهور، موعود در ادیان، آینده پژوهی با رویكرد مهدویت، اعتقاد به منجی و نقش آن در خلاقیت های هنری و ابعاد شخصیتی امام عصر(عج) و نقش هدایتی ایشان در جامعه آثار خود را ارایه كنند.

بخش طرح و پژوهش و پایان نامه، جشنواره آینده روشن اعلام كرده است كه از طرح های ارایه شده كه مضمون آن ها با عناوین پیشنهادی فراخوان نزدیك باشد با تایید كمیته علمی پذیرفته و با حمایت دبیرخانه جشنواره تدوین چاپ و منتشر خواهد شد.

بخش ادبی جشنواره آینده روشن در رشته های شعر و داستان كودك و نوجوان پذیرای هنرمندان این بخش است كه از جمله شرایط این بخش می توان به پرداختن هنرمندان به موضوعات تازه و بدیع در حوزه مهدویت، دوری از سطح نگری و نگاه عوامانه و توجه به مفاهیم عمیق و آموزه مهدویت و توجه به فرهنگ ایرانی شیعی به عنوان نسل سلمان و زمینه سازان ظهور اشاره كرد.

بخش هنری دومین جشنواره بین المللی علمی فرهنگی و هنری آینده روشن در رشته فیلم نامه و نمایش نامه و وبلاگ اقدام به پذیرش آثار می كند.

شرایط و ضوابط شركت در بخش فیلم نامه برتر بدین گونه است كه هر فردی می تواند با تعداد نامحدودی اثر در جشنواره شركت داشته باشد و آثار هر دو بخش فیلم نامه و نمایش نامه حتی المقدور تایپ شده و به صورت پرینت و فایل آن به دبیرخانه ارسال گردد.

در بخش وبلاگ ثبت نام فقط از طریق سایت دبیرخانه جشنواره آینده روشن صورت می گیرد. جوایز در بخش رقابتی وبلاگ شامل نفرات اول كمك هزینه حج عمره نفرات دوم كمك هزینه سفر به عتبات عالیات و نفرات سوم كمك هزینه سفر به مشهد مقدس است.

نشانی دبیرخانه دومین جشنواره بین المللی آینده روشن، قم، خیابان شهدا(صفاییه) كوچه 23 پلاك 5 و تلفن آن 0251 7840904 است.

گفتنی است، موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان نیز به عنوان یکی از حامیان اصلی این جشنواره فعالیت می نماید.

تنظیم برای تبیان: هومن بهلولی

روابط عمومی موسسه تبیان