تبیان، دستیار زندگی
كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال 9 باشگاه لیگ برتری را به دلیل عدم تسویه حساب با بازیكنان وشاكیان به حالت تعلیق درآورد.........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پرسپولیس و استقلال تعلیق شدند

سرخابی ها تعلیق شدند

كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال 9 باشگاه لیگ برتری را به دلیل عدم تسویه حساب با بازیكنان وشاكیان به حالت تعلیق درآورد.

به نقل از فارس، كمیته انضباطی پیش از این اعلام كرده بود، باشگاه‌هایی كه با بازیكنان و شاكیان خود تسویه حساب نكنند اجازه ثبت قرارداد با بازیكنان جدید را نخواهد داشت. بر همین اساس این تصمیم امروز این موضوع عملی شد.

باشگاه های لیگ برتری پرسپولیس، استقلال تهران، پاس همدان، سپاهان اصفهان، صبای قم، مس كرمان، راه‌آهن، ابومسلم و استقلال اهواز به دلیل عدم تسویه حساب با بازیكنان فصل گذشته خود از امروز نمی توانند با بازیكنان جدید خود قرارداد رسمی امضا كنند و حتی نمی توانند با بازیكنان فصل گذشته خود تمدید كنند.

قرارداد بازیكنان جدید این تیم ها نیز كه پیش از این در هیات فوتبال به ثبت رسیده تا زمانی كه این باشگاه ها با بازیكنان فصل گذشته خود تسویه حساب نكنند در سازمان لیگ به ثبت نخواهد رسید.

بر همین اساس بازیكنانی كه در چنین شرایطی با این تیم ها در هیات فوتبال قرارداد خود را به ثبت رسانده‌اند در صورت بروز مشكل با این تیم ها نمی‌توانند به كمیته انضباطی شكایت كنند چرا كه در فدراسیون ثبت نشده است.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری