تبیان، دستیار زندگی
اما امروز متاسفانه رقابت‌های جزیی سیاسی را برای قدرت شاهد هستیم که در پی آن لشکرکشی خیابانی صورت می گیرد که هنجارشکنی علیه قانون و حقوق شهروندان است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انگیزه لشکرکشی ها قابل فهم نیست

دکتر خاموشی

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ولایت فقیه یکی از تئوری‌های امام راحل بود که در جامعه انقلابی ما ظهور یافت و اوامر ولی فقیه نیز حکم دین است و باید از آن تبعیت شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی فارس، دکتر سید مهدی خاموشی در مراسم معارفه رئیس جدید تبلیغات اسلامی فارس ضمن انتقاد از آشوبگری‌های خیابانی به بهانه اعتراض به نتایج انتخابات افزود: انتخابات در کشور انجام شد و روش‌های رسیدگی به اعتراضات نیز مشخص است، لذا انگیزه این لشکرکشی‌های خیابانی قابل فهم و درک نیست.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه این اتفاقات فقط به سوء استفاده دشمن کمک خواهد کرد، افزود: انگلستان و شبکه بی بی سی ماهیتی استعماری دارند و ایجاد شبکه فارسی بی بی سی نیز به خاطر علاقه آنها به کشور نیست و جای ناراحتی است وقتی دیده می شود مدیریت آن را هم فردی به عهده دارد که روزی معاون وزیر در دولت‌های قبلی بوده است.

اما امروز متاسفانه رقابت‌های جزیی سیاسی را برای قدرت شاهد هستیم که در پی آن لشکرکشی خیابانی صورت می گیرد که هنجارشکنی علیه قانون و حقوق شهروندان است.

دکتر خاموشی بیان کرد: در نماز جمعه این هفته میلیون‌ها نفر با فریادهای خود به فرمایش‌های رهبری پاسخ مثبت دادند و باید در نظر داشت اکنون کشور در یک محدوده عزت، تکامل و اقتدار قرار دارد، اما برخی فکر می‌کنند چنین نیست.

وی یادآور شد: شهدای کشور با شهادت خود این گوهر گرانبها را حفظ کردند و پاس داشتند، اما امروز متاسفانه رقابت‌های جزیی سیاسی را برای قدرت شاهد هستیم که در پی آن لشکرکشی خیابانی صورت می گیرد که هنجارشکنی علیه قانون و حقوق شهروندان است.

شایان ذکر است مراسم مذکور بعدازظهر یکشنبه سی ویکم خردادماه در سالن شهیدامامی استانداری فارس باحضور حجت الاسلام اسماعیل فلاح معاون امور استان‌ها ومجلس، ناصر قاسمی مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی، مهدی فتحعلی مدیرکل امور اداری سازمان تبلیغات اسلامی، مهندس رضازاده استاندار فارس، مدیران کل و دیگر مدعوین برگزار شد که دراین مراسم از خدمات حجت الاسلام عبدالرضاخوشنویس مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی فارس تقدیر و حجت الاسلام سید یدالله محمودی نژاد به عنوان مدیر کل جدید معرفی شد.

تهیه و تنظیم برای تبیان : سعید آقازاده