تبیان، دستیار زندگی
افشین قطبی سرمربی تیم ملی فوتبال در سمت خود ابقا شده و تا یك هفته دیگر برنامه 4 ساله‌ای را به فدراسیون فوتبال تحویل می‌دهد ...........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تمدید قرارداد افشین قطبی تا 4 سال

افشین قطبی

افشین قطبی سرمربی تیم ملی فوتبال در سمت خود ابقا شده و تا یك هفته دیگر برنامه 4 ساله‌ای را به فدراسیون فوتبال تحویل می‌دهد.

با وجود راه نیافتن تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی، فدراسیون فوتبال به تمدید قرارداد افشین قطبی تمایل دارد و به وی اعلام كرده كه برنامه‌ی 4 ساله‌ای را تدوین كند.

به نقل از ایسنا، به نظر می‌رسد بر خلاف تصمیم‌های سریع و لحظه‌ای گذشته این بار فدراسیون فوتبال در اقدامی تصمیم به حفظ و ایجاد فرصت برای سرمربی تیم ملی گرفته است.

فدراسیون فوتبال پس از ارائه‌ی افشین قطبی، برنامه‌های تیم ملی را با تقویم لیگ برتر و روزهای فیفا تطبیق خواهد داد.

افشین قطبی سرمربی تیم ملی

قطبی خودش هم به تداوم همكاری با فدراسیون فوتبال ایران ابراز علاقه كرده و پس از بازگشت تیم ملی از كره جنوبی همچنان در ایران حضور دارد و قرار است این هفته نشست‌هایی را برای تداوم همكاری با فدراسیون فوتبال برگزار كند.

در قرارداد افشین قطبی برای هدایت ایران در سه بازی مقابل كره شمالی، امارات و كره جنوبی هیچ مبلغی برای او در نظر گرفته نشده بود اما، قرار بود در صورت صعود ایران به جام جهانی پاداش 500 هزار دلاری برای سرمربی تیم ملی در نظر گرفته شود كه قطبی این پاداش را در 9 دقیقه پایانی بازی مقابل كره جنوبی از دست داد.

در برنامه 4 ساله افشین قطبی بر همكاری و ارتباط بلند مدت با تیم‌های امید و جوانان به منظور پشتوانه سازی برای جام جهانی آینده و حضور قدرتمندانه در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا، مقدماتی المپیك لندن و بازی‌های آسیایی 2010 گوانگجو تاكید شده است.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری