تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: همیشه صعود در آخرین لحظه زیبا است و سال ها در خاطره تاریخی فوتبال دوستان ایرانی باقی خواهد ماند و .......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قطبی: سئول مثل ملبورن می‌شود

افشین قطبی سرمربی تیم ملی

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: همیشه صعود در آخرین لحظه زیبا است و سال ها در خاطره تاریخی فوتبال دوستان ایرانی باقی خواهد ماند و ما می خواهیم در سئول کار بزرگی انجام دهیم.

افشین قطبی در گفت وگویی عنوان کرد: کره جنوبی تیم قدرتمندی است و صعودش نیز به جام جهانی قطعی شده اما این موضوع دلیل نمی شود که آنها را دست کم بگیریم، بلکه باید با تمام قوا دراین دیدار به میدان برویم تا خاطره ای بزرگ را رقم بزنیم. سئول برای تمام ایرانی‌ها مثل ملبورن می‌شود، چون ما می‌خواهیم جشن صعود را در این شهر برگزار کنیم.

وی ادامه داد: وقتی در آخرین دقایق یک تورنمت و یا یک بازی به گل برتری دست پیدا می کنید برایتان حتما لذت بخش تر است و تا مدت ها مردم و فوتبالدوستان از آن بازی و پیروزی شما می گویند بنابراین ما هم در آخرین گام مجوز صعود را کسب می کنیم تا لذت بیشتری داشته باشد.

قطبی سرمربی تیم ملی

به نقل از ایپنا، قطبی خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم ملی در بهترین شرایط قرار دارند و برای پیروزی هم قسم شده اند، هنوز هم اطمینان دارم که تیم ملی به جام جهانی صعود می‌کند و هیچ کس تا آخرین لحظه اجازه ناامید شدن را ندارد.

سرمربی تیم ملی گفت: من سال ها در کره جنوبی حضور داشتم و به خوبی با ورزشگاه ملی سئول آشنایی دارم و می‌دانم که روز سختی را در پیش خواهیم داشت اما کره‌ای‌ها در این روز شاهد جشن ما خواهند بود.

وی در پایان گفت: سال ها در کره کار کرده ام و در این کشور احساس غربت نمی کنم به همین دلیل تعلق خاطر زیادی به این کشور دارم اما با توجه به تعهدم نسبت به ایران تعصب خاصی روی کشورم  دارم و دوست دارم تیم ملی ایران همراه این تیم راهی آفریقای جنوبی شود.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری