تبیان، دستیار زندگی
حماسه غرور آفرین و وصف ناپذیر 22 خرداد ماه در دست یابی به بیشترین درصد مشارکت اجتماعی در انتخابات ریاست جمهوری دهم، برگ زرّینی بی بدیل از الطاف الهی به ملت فهیم ایران و سرفصل تازه ای در آغاز دهه چهارم انقلاب اسلامی و شکوفایی ثمره و امید هزاره صالحان در..
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بیانیه «موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان»

به مناسبت حماسه غرور آفرین دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

آرم موسسه تبیان

حماسه غرور آفرین و وصف ناپذیر 22 خرداد ماه در دست یابی به بیشترین درصد مشارکت اجتماعی در انتخابات ریاست جمهوری دهم، برگ زرّینی بی بدیل از الطاف الهی به ملت  فهیم ایران و سرفصل تازه ای در آغاز دهه چهارم انقلاب اسلامی و شکوفایی ثمره و امید هزاره صالحان در تحقق عدالت اجتماعی و آرمان های خون شهدا است.

«موسسه  فرهنگی واطلاع رسانی تبیان» با تبریک این حماسه پر شکوه به حضرت ولی عصر (ارواحنا لتراب مقدمه الفداء)، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای(دام ظله العالی)، مردم شریف و انقلابی و تمامی نسل های تاریخ ساز انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، انتخاب مجدد دکتر محمود احمدی نژاد به عنوان دهمین رئیس جمهور انقلاب اسلامی را سر فصل جدیدی از دوران طلایی انقلاب اسلامی دانسته و توفیق بیش از پیش دولت اسلامی را در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی ازدرگاه خداوند متعال خواستار است.

در شرایطی نظر سنجی تبیان خبر از پیروزی قاطع دکتر احمدی نژاد به حسب استان ها و مشاغل با تعیین درصد مشارکت و رای رئیس جمهور منتخب بین  60.39 %  تا 62.41%  آرأ و رای سایر کاندیدا ها با کمترین درصد خطا می داد، که فضای القایی توسط اکثر مجامع رسمی و نظر سنجی ها، سمت و سوی دیگری را نشان می داد و یک بار دیگر نظر سنجی تبیان  توانست شگفتی ساز شود.

مجموعه فرهنگی تبیان با تاکید بر پیروزی قطعی مردم در خلق این حماسه زرین، همه گروه ها و حماسه آفرینان 22 خرداد ماه را به همیاری با دولت دهم در تحقق آرمان های امام و رهبری دعوت می نماید.

روابط عمومی موسسه تبیان