تبیان، دستیار زندگی
تیم ملی تکواندو ایران با قبول شکست در دیدار برابر ترکیه عنوان قهرمانی مسابقات جام جهانی 2009 باکو را از .....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تکواندو ایران نایب قهرمان جهان

تکواندو ایران نایب قهرمان جهان

تیم ملی تکواندو ایران با قبول شکست در دیدار برابر ترکیه عنوان قهرمانی مسابقات جام جهانی 2009 باکو را از دست داد.

به نقل از مهر، تیم ملی تکواندو ایران در دیدار نهایی مسابقات جام جهانی 2009 باکو به دیدار ترکیه رفت و با تحمل شکست 3 بر2 مقابل این تیم به عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت.

تیم ملی تکواندو ایران در این دیدار با ترکیب علیرضا شکوری، رضا نادریان، علیرضا نصرآزادانی، کوروش رجلی و حسین تاجیک به میدان رفت.

مبارزه دو تیم ایران و ترکیه با برتری 5 بر4 رضا نادریان مقابل حریف ترک آغاز شد اما در مسابقه دوم حسین تاجیک با نتیجه 3 بریک مقابل تکواندوکار ترکیه‌ای تن به شکست داد.

تکواندو ایران نایب قهرمان جهان شد

علیرضا نصر آزادانی دیگر چهره پیروز دیدار فینال بود که موفق شد با نتیجه 7 بر3 رقیب خود را از پیش رو بر دارد. همه چیز برای قهرمانی تیم ایران مهیا بود اما کوروش رجلی مقابل بحری، تکواندو کار نامدار ترکیه با امتیاز طلایی تن به شکست داد تا نتیجه نهایی در مبارزه علیرضا شکوری مقابل حریف ترکیه‌ای مشخص شود.

در مبارزه پنجم تکواندوکاران ایران و ترکیه، علیرضا شکوری با نتیجه 11 بر 3 شکست خورد. با برتری تکواندو کار ترکیه ای مقابل مبارز پنجم ایران، برتری 3 بر2 از آن ملی پوشان تکواندو ترکیه شد و این تیم جام قهرمانی مسابقات جام جهانی 2009 باکو را از آن خود کرد.

پیش از این تیم ملی تکواندو کشورمان موفق شده بود در مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام جهانی با غلبه بر روسیه به دیدار پایانی راه پیدا کرد.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری