تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در اولین جلسه تمرین این تیم گفت: من از شكست متنفر هستم و همیشه به پیروزی فكر می كنم .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با جام قهرمانی سپاهان را ترک می کنم

امیر قلعه نویی

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در اولین جلسه تمرین این تیم گفت: من از شكست متنفر هستم و همیشه به پیروزی فكر می كنم.

امیر قلعه نویی یكشنبه در اولین جلسه تمرینی سپاهان شركت كرد. وی قبل از شروع تمرین اظهار كرد: خیلی خوشحالم به تیمی آمده ام كه هواداران متعصب دارد و امیدوارم روزی با جام قهرمانی این تیم را ترك كنم.

وی ادامه داد: سپاهان تیم بزرگی است و تجربه حضور در جام باشگاه های جهان را دارد. طبیعی است كه انتظارات از این تیم بالا باشد. معتقدم باید افتخارات بزرگتری را برای این تیم به دست آوریم.

قلعه نویی در کنار ساکت مدیر عامل سپاهان

سرمربی جدید طلایی پوشان تاكید كرد: همه از ویژگی ها من در زمینه مربیگری آگاه هستند و می دانند كه من از شكست متنفرم هستم و از آن بدم می آید. به تیم سپاهان برای قهرمانی خیلی امیدوارم.

قلعه نویی افزود: سپاهان در بخش مدیریت بسیار توانا است و بازیكنان خوبی را در اختیار دارد و نفرات خوبی را نیز جذب كرده است. بنابراین مطمئن هستم سپاهان در فصل جدید عنوان قهرمانی را كسب خواهد كرد.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری