تبیان، دستیار زندگی
مدیرکل امور فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از افتتاح 30 کتابخانه جدید پایداری در 30 دانشگاه کشور تا پایان تابستان 88 خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تا پايان تابستان امسال 30 كتابخانه تخصصي پايداري در دانشگاه‌ها افتتاح مي‌شوند

تا پایان تابستان امسال 30 كتابخانه تخصصی پایداری در دانشگاه‌ها افتتاح می‌شوند

مدیرکل امور فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از افتتاح 30 کتابخانه جدید پایداری در 30 دانشگاه کشور تا پایان تابستان 88 خبر داد.

محسن اسلامی، با اشاره به همكاري معاونت ادبيات و انتشارات بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس در اين طرح، افزود: در مرحله دوم اين طرح، دانشگاه‌هاي صنعتي همدان، لرستان، شيراز، پرديس ابوريحان، صنعتي شريف، شاهد و پيام نور تاكستان تجهيز خواهند شد.

محسن اسلامی در گفت و گو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با بیان این مطلب افزود: در دومین مرحله راه‌اندازی کتابخانه‌های تخصصی پایداری در دانشگاه‌های کشور، 30 دانشگاه دیگر در سراسر کشور به کتاب‌های دفاع مقدس تجهیز می‌شوند.

وی با بیان اینکه در نخستین مرحله راه‌اندازی این طرح، 30 دانشگاه كشور به کتاب‌هاي پایداری مجهز شده‌اند، گفت: راه‌اندازي30 کتابخانه دیگر با بیش از 60 هزار جلد کتاب برای دانشگاه‌ها به تصويب رسيده که اين طرح با برنامه‌ریزی‌های اولیه، تا پایان تابستان اجرایی خواهد شد.

اسلامی با اشاره به موضوعات این کتاب‌ها ادامه داد: آثاری که در این کتابخانه جای می‌گیرند در موضوعات مقاومت، دفاع مقدس، فرهنگ پایداری، شهادت، ایثار و جانبازی اند.

وی از همكاري معاونت ادبيات و انتشارات بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس و وزارت علوم در اين طرح خبر داد و افزود: در مرحله دوم اين طرح، دانشگاه‌هاي صنعتي همدان، لرستان، شيراز، پرديس ابوريحان، صنعتي شريف، شاهد و پيام نور تاكستان تجهيز خواهند شد.

به گفته اسلامی، در مرحله دوم این طرح، دانشگاه‌هایی در اولویت قرار دارند که زودتر از دیگر دانشگاه‌ها، آمادگی خود را اعلام کرده‌اند.