تبیان، دستیار زندگی
تم -  مشکلات مربوط به Internet Explorer         مشکلات ساختار بندی IE پس از نصب برنامه اینترنت اکسپلور تنظیمات پیش فرضی برای این برنامه در نظر گرفته می شود . البته این تنظیمکات در ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بخش هشتم -  مشکلات مربوط به Internet Explorer


  مشکلات ساختار بندی IE

پس از نصب برنامه اینترنت اکسپلور تنظیمات پیش فرضی برای این برنامه در نظر گرفته می شود . البته این تنظیمکات در هر مرحله قابل تغییر و ساختار بندی مجدد است. دراین قسمت مروری بر برخی از مشکلات عمومی داریم که دراغلب موارد کاربران با آنها مواجه هستند.

من نمی خواهم مفاهیم خشونت آمیز یا مستهجن نشان داده شوند.

علت:

متاسفانه اینترنت پر از مفاهیم خشونت آمیز و مستهجن یا دیگر مفاهیمی است که ممکن است مایل به نمایش آنها نباشید. شاید بتوان گفت ترک کردن بچه ها به تنهایی در اینترنت به معنای ترک کردن آنها در وسط خیابان شلوغ برای بازی است .
برخی تنظیمات IE را می توان به نحوی تعیین کرد که جلوی مفاهیم مورد نظر شما را بگیرد. IE درک نمی کند که چه چیزی را دریافت کرده است. اما برنامه های دیگر وجود دارند که می توانید با نصب آنها مانع دریافت صفحات خاصی شوید.
البته بخشی در IE وجود دارد که می توانید با فعال کردن آنها نیز تا حدی از دریافت صفحات خاص جلوگیری کنید.

راه حل:

برا ی استفاده از ویژگی مفاهیم IE از مراحل زیر پیروی کنید:
1- گزینه Start / Control Panel / Internet Options را انتخاب کنید.
2- زبانه Content را انتخاب کنید و سپس دکمه Enable را انتخاب نمائید که در قسمت Content Adviser قرار دارد.
3- در زبانهRating ، در هر طبقه بندی موجود کلیک کرده و نوار لغزنده را به سمت چپ منتقل کنید تا سطح عدم دسترسی مورد نظرتان تعیین شود.
اولین سطح None است .
4- زبانه Approved Sites را کلیک کنید . با وارد کردن آدرس هر سایتی که مجوز داشته و یا مجوز دسترسی ندارد می توانید تنظیمات صفحه Ratting را تحت الشعاع قراردهید .
آدرس مورد نظر را وارد کرده و دکمه مورد نظرتان را انتخاب کنید. سایت هایی که دارای مجوز هستند با یک علامت تیک سبز رنگ نشان داده می شوند. در حالیکه سایت هایی که دارای مجوز نیستند با یک علامت منفی قرمز رنگ نشان داده می شوند.
5- زبانه General را انتخاب کنید.دو تنظیم مهم دربالای صفحه دارید .  در صورتی که مایلید کاربران صفحاتی که در درجه بندی قرار ندارند را مشاهده کنند این گزینه را فعال کنید. و با انتخاب گزینه دوم امکان ایجاد یک رمز عبور برای تحت الشعاع قراردادن از تنظیمات دیگر استفاده کنید. یعنی کاربری که رمز عبور را وارد کند بعنوان کاربر مجاز شناخته خواهد شد و اجازه مشاهده تمامی صفحات را خواهد داشت .

برا ی ایجاد رمز عبور دکمه Create Password را انتخاب کنید. پس از انجام تنظیمات ok را کلیک کنید.