تبیان، دستیار زندگی
رضا عنایتی صبح دیروز به همراه مدیر برنامه هایش به دفتر مدیر عامل استقلال رفت و مذاکرات نهایی خود را با .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عنایتی در استقلال،توره درسپاهان

عنایتی به استقلال پیوست

رضا عنایتی صبح دیروز به همراه مدیر برنامه هایش به دفتر مدیرعامل استقلال رفت و مذاکرات نهایی خود را با واعظی آشتیانی انجام داد که نتیجه آن توافق این مهاجم گلزن و استقلال برای فصل جدید لیگ برتر بود.

به این ترتیب عنایتی در لیگ 89-1388 با پیراهن استقلال به میدان خواهد رفت. قرارداد عنایتی و استقلال پس از بازگشت وی از امارات در هیات فوتبال تهران ثبت خواهد شد.

عنایتی پس از توافق با استقلال اعلام کرد : "من یک استقلالی هستم ، با حرف و حدیث ها کاری ندارم وخوشحالم که در فصل جدید برای استقلال به میدان خواهم رفت." وی افزود :" روز سه شنبه به امارات می روم تا آخرین کارهای باقی مانده ام را انجام دهم و از روز 23 خرداد رسما تمریناتم را با استقلال آغاز خواهم کرد."

ابراهیم توره

همچنین مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس با عقد قراردادی دو ساله به تیم فوتبال سپاهان اصفهان پیوست.

ابراهیم توره سنگالی عصر دیروز با ثبت قرارداد دو ساله خود در هیئت فوتبال استان اصفهان رسما به تیم سپاهان پیوست.رمضانی مسئول رسانه ای باشگاه سپاهان اصفهان ضمن تایید این خبر گفت: مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس پس از انجام مذاکرات لازم و توافق نهایی امروز قراردادش را با سپاهان امضا کرد.

فرزاد آشوبی

باشگاه پرسپولیس در ادامه جذب بازیکنان جدید برای حضور در لیگ نهم ، دیروز نیز با دو بازیکن دیگر به توافق رسید.

براساس اعلام رسمی باشگاه پرسپولیس، فرزاد آشوبی هافبک ملی پوش تیم فوتبال مس کرمان که سال گذشته به این تیم پیوسته بود، با عقد قراردادی دو ساله به تیم فوتبال پرسپولیس بازگشت.

باشگاه پرسپولیس در حالی دیروز از عقد قرارداد دو ساله با فرزاد آشوبی خبر داده است که این بازیکن به همراه تیم ملی فوتبال کشورمان در چین به سر می برد.

خبر دیگر از باشگاه پرسپولیس اینکه جلال اکبری کاپیتان تیم فوتبال سپاهان اصفهان نیز پس از انجام مذاکراتی مقدماتی با سرخپوشان به توافق رسید تا با عقد قراردادی دو ساله به تهران منتقل شود و پیراهن پرسپولیس را نیز برتن کند.

باشگاه پرسپولیس طی روزهای گذشته از جذب میثم بائو ، ابراهیم شکوری ، اشپیتیم آرفی ، شیث رضایی و امیرحسین صادقی خبر داده بود.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری