تبیان، دستیار زندگی
اخلال گری برای عدم اکران «كتاب قانون»
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخلال گری برای عدم اکران «كتاب قانون»

نمایی از فیلم کتاب قانون

عده‌ای برای عدم اكران «كتاب قانون» با سینماداران تماس می‌گیرند .

«محسن علی اكبری» گفت: با وجود این كه در یك و نیم ‌سال اخیر، فیلم «كتاب قانون» بارها مورد بازبینی قرار گرفته و چندین بار روی آن اصلاحیه انجام داده‌ایم اما فرصت نمایش به این فیلم نمی‌رسد و حتی شنیده شده عده‌ای برای اكران نشدن فیلم با سینماداران تماس می‌گیرند.

تهیه كننده فیلم سینمایی «كتاب قانون»  اظهار داشت: در شرایطی كه اكران نوروز بهترین زمان برای ارتباط با مخاطب است اما دوستان با كج سلیقه‌ای باعث شدند در نوروز یك گروه سینمایی خالی بماند و هیچ یك از سه فیلم مطرح «كتاب قانون»‏،«درباره الی...» و «صدسال به این سال‌ها» را اجازه اكران نداده‌اند...

وی افزود: بارها و بارها فیلم مورد بازبینی قرار گرفت و حتی تا آنجائی كه می‌توانستیم، بخش‌هایی از صحنه‌های فیلم را اصلاح كردیم اما دوستان مانع از نمایش فیلم در جشنواره فجر و جشنواره فیلم شهر شدند.

«علی‌اكبری» ادامه داد: متأسفانه دخالت‌ها تا جایی است كه با صاحبان سینماها تماس می‌گیرند و آنها را تهدید می‌كنند كه اگر این فیلم را اكران كنید از حمایت‌های ما محروم می‌‌شوید در حالی كه ما قبل از عید، برای اكران فیلم به توافق رسیده بودیم.

اخلال گری برای عدم اکران «كتاب قانون»

این تهیه‌كننده خاطرنشان كرد: به هر ترتیب عده‌ای از دوستان در تلاش هستند تا قرار داد اكران فیلم را برای عید فطر منعقد كنیم كه امیدوارم بازهم برای ما، مانع‌تراشی نشود.

براساس گزارش فارس،«كتاب قانون» به كارگردانی مازیار میری براساس فیلمنامه‌‌ای از محمد رحمانیان درباره مهندس رحمان توانا با بازی پرویز پرستویی است كه در مأموریتی به خارج از كشور دلباخته دختری مسیحی می‌شود كه به دین اسلام مشرف شده است و پس از برگشت به تهران درگیر ماجراهایی می‌شوند و...

دارین خمسه، داود فتحعلی بیگی، فریده سپاه‌منصور، مهرداد ضیایی، فریبا جدیكار، نگار جواهریان، نیره فراهانی، روشنك عجمیان و احمد محبی سنگری دیگر بازیگران این فیلم هستند.

«كتاب قانون» كه در شركت سینمایی هفت آسمان تهیه شده، توسط مؤسسه نمایشگران پخش خواهد شد.این فیلم اواخر سال گذشته در سینما آفریقا برای برخی از هنرمندان و مسئولان به نمایش درآمد.

تنظیم برای تبیان: مسعود عجمی