تبیان، دستیار زندگی
جام جم آنلاین: «دلنوازان» نام سریالی است كه توسط حسین سهیلی‌زاده در گروه فیلم و سریال شبكه 3 در لوكیشنی در زعفرانیه جلوی دوربین رفته است ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«دلنوازان» جلوی دوربین رفت

جام جم آنلاین: «دلنوازان» نام سریالی است كه توسط حسین سهیلی‌زاده در گروه فیلم و سریال شبكه 3 در لوكیشنی در زعفرانیه جلوی دوربین رفته است.

نمایی از سریال دلنوازان

این سریال قرار است در 50 قسمت 30 دقیقه‌ای، داستانی اجتماعی را بازگو كند. دلنوازان روایتگر قصه شكوه و جهان خواهر و برادری است كه سال‌هاست با فرزندانشان در خانه‌ای قدیمی در كنار یكدیگر زندگی می‌كنند و قرار است بهزاد پسر جهان با مهتاب دختر شكوه ازدواج كنند، اما با ورود دختری كه خود را خواهر گمشده بهزاد می‌داند، ماجرا به گونه دیگری رقم می‌خورد.نویسندگی این سریال را علیرضا كاظمی‌پور و سعید جلالی برعهده دارند و آن‌طور كه پیداست كار تصویربرداری این سریال تا چند ماه دیگر ادامه خواهد داشت.

فریبا كوثری، پرویز فلاحی‌پور، عبدالرضا اكبری، سیاوش خیرابی، محمد حاتمی، شاهرخ استخری، زهره فكورصبور، حدیث میرامینی، سمانه پاكدل و سحر قریشی بازیگرانی هستند كه تاكنون برای ایفای نقش‌های مختلف انتخاب شده‌اند؛ اما با توجه به طولانی بودن قسمت‌های سریال، بازیگران دیگری نیز به این پروژه اضافه خواهند شد.در ساخت این سریال تلویزیونی ایرج محمدی و مهران مهام (تهیه‌كنندگان)، محمد حاتمی (بازیگردان)، سهیل نوروزی (مدیر تصویربرداری)، مهدی آزادی (صدابردار)، مهری شیرازی(طراح گریم)، آنیتا جواهرچی (طراح صحنه)، امین عابدی (تدوین) و شكوفه هاشمیان (عكاس) همكاری می‌كنند.

«دلنوازان» نام سریالی است كه توسط حسین سهیلی‌زاده در گروه فیلم و سریال شبكه 3 در لوكیشنی در زعفرانیه جلوی دوربین رفته است.

حسین سهیلی‌زاده پیشتر سریال‌هایی چون ترانه مادری، گیلعاد و پیله‌های پرواز را كارگردانی كرده است.به گفته ایرج محمدی یكی از تهیه‌كنندگان این سریال، دلنوازان در ادامه ساخت و پخش آثار موفقی مثل ترانه مادری و نرگس كه به صورت هر شب از تلویزیون پخش شدند، ساخته می‌شود.دلنوازان برای پخش در پاییز آماده خواهد شد.

تنظیم برای تبیان : مسعود عجمی