تبیان، دستیار زندگی
تمی» و «پری صابری» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی پیامی به «پری صابری»،هنرمند حوزه تئاتر، به خاطر دریافت نشان بین‌المللی شوالیه هنر و ادب فرانسه تبریك گفت. به گزارش ایسنا در این پیام آمده است: «به دنبال افتخار آفرینی‌های گرانق...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبریك احمد مسجد جامعی به «عباس كیارستمی» و «پری صابری»



وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی پیامی به «پری صابری»،هنرمند حوزه تئاتر، به خاطر دریافت نشان بین‌المللی شوالیه هنر و ادب فرانسه تبریك گفت.

به گزارش ایسنا در این پیام آمده است: «به دنبال افتخار آفرینی‌های گرانقدر گذشته، دریافت نشان بین‌المللی شوالیه هنر و ادب فرانسه را به جنابعالی و جامعه هنری كشور تبریك می‌گویم».

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین طی پیامی به «عباس كیارستمی، هنرمند و فیلم ساز كشورمان، دریافت نشان جهانی بنیاد هنری ژاپن را تبریك گفت.

به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این پیام آمده است:« به دنبال افتخار آفرینی‌های گرانقدر گذشته، دریافت نشان جهانی بنیاد هنری ژاپن كه برای نخستین بار به هنرمندی مسلمان از كشور عزیز ما تعلق می‌گیرد، به جنابعالی و جامعه هنری كشور به خصوص سینماگران تبریك می‌گویم.

با امید به استمرار در برافراشته شدن پرچم فرهنگ و هنر غنی ایران در سراسر گیتی، از خداوند متعال سلامتی و موفقیت شما را خواستارم».