تبیان، دستیار زندگی
محمد رضا ساکت در گفتگوی اختصاصی باتبیان گفت : بی انصافی بود که تیم شایسته ذوب آهن فصل 87-88 را بدون کسب یک جام پشت سر گذراند ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گفتگوی اختصاصی تبیان با ساکت

ساکت مدیر عامل موفق سپاهان

محمد رضا ساکت گفت در گفتگوی اختصاصی با تبیان: بی انصافی بود که تیم شایسته ذوب آهن فصل 87-88 را بدون کسب یک جام پشت سر گذراند و خوشحالم که شاگردان ابراهیم زاده با قهرمانی در جام حذفی به حق خود رسیدند.

به گزارش از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ، مدیر عامل این باشگاه با اعلام این مطلب افزود : با این قهرمانی ، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان که پیشتر در جمع 4 تیم برتر لیگ ایستاده بود ، برای ششمین بار در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد و این موضوع را به همه هواداران فوتبال در اصفهان تبریک می گویم.

وی ادامه داد : ظاهراً آسیا قصد دل کندن از سپاهان را ندارد . از همه تلاشگران خانواده بزرگ ذوب آهن که با این قهرمانی زمینه حضور مجددمان در رقابتهای آسیایی را فراهم کردند سپاسگذاری می کنیم و با قدرت به استقبال آسیای 2010 خواهیم رفت.

ساکت همچنین با تقدیر از حسن چرخابی و فرهاد کاظمی ، گفت : زحمات این دو مربی پر تلاش باعث شد تا امسال به همه مشکلات و مصائبی که فرا رویمان بود در بین 4 تیم یرتر لیگ قرار بگیریم و کسب این رتبه در نهایت باعث شد تا به عنوان نماینده چهارم ایران قدم به لیگ قهرمانان 2010 نهیم.

محمد رضا ساکت

مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در ادامه اظهار داشت : سپاهان 6 سال است که نام اصفهان را در عرصه آسیا و فوتبال بین الملل مطرح نموده و امروز ذوب آهن نیز با دومین حضور آسیایی اش نام این خطه را درخشان تر می کند .

4 نماینده ایران در حالی وارد لیگ قهرمانان آسیا در فصل جدید می شوند که اصفهان دو نماینده و تهران فقط یک نماینده را در این 4 سهمیه از آن خود می بیند. با این اوصاف عدم وجود یک ورزشگاه استاندارد که تاکنون نگاه های تحقیرآمیز AFC را به اصفهان در پی داشته دیگر قابل تحمل نیست.

وی تصریح کرد : امیدوارم با توجه به تاکیدات رئیس جمهور در سفر به اصفهان مبنی بر تکمیل سریع ورزشگاه نقش جهان و با همت سازمان تربیت بدنی و با قول مساعدی که معاونت عمرانی استانداری اصفهان داده است امسال امکان برگزاری مسابقات داخلی و آسیایی در  ورزشگاه  نقش جهان فراهم شود ، چرا که قطعا ورزشگاه فولاد شهر با توجه به رقابت های لیگ، حذفی و لیگ قهرمانان با دو نماینده از اصفهان ، پتانسیل میزبانی از همه این رقابت ها را نخواهد داشت.

ساکت در پایان گفت : دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن اصفهان با توجه به لزوم حضور  مقتدارانه در آسیا از یکدیگر یار نخواهند گرفت تا اصفهان با دو نماینده شایسته به لیگ قهرمانان  چشمک بزند.

وی در ادامه در مورد انتخاب قلعه نویی به عنوان سرمربی سپاهان اظهار داشت: خوشحالم مربی بزرگی مانند امیر قلعه نویی که کارنامه درخشانی را در چند ساله گذشته بدست آورده، هدایت تیم فوتبال سپاهان را برعهده گرفته است و مذاکراتمان در چند روز گذشته نتیجه مثبتی در برداشت.

وی ادامه داد: قطعا تلفیق پتانسیل بالای باشگاه سپاهان اصفهان و خصایص مثبت فنی و انگیزه بالای امیر قلعه نویی، می تواند آینده بسیار درخشانی را برای تیم فوتبال این باشگاه رقم بزند.

روابط عمومی دفتر اصفهان

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری