تبیان، دستیار زندگی
سرمربیان تیم های فوتبال سایپا و استقلال امروز و در حاشیه کلاس مربیگری تهران با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند.......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

درگیری مایلی کهن و قلعه نویی

قلعه نویی و مایلی کهن در کلاس مربیگری

سرمربیان تیم های فوتبال سایپا و استقلال دیروز  و در حاشیه کلاس مربیگری تهران با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند.

به نقل از مهر، در حالی که رقابتهای لیگ هشتم با قهرمانی استقلال به پایان رسیده است اما تبعات حاشیه های دیدار استقلال و سایپا همچنان برای محمد مایلی کهن و امیرقلعه نویی خبرساز است.

پس از آنکه در این دیدار تماشاگران استقلال به محمد مایلی کهن توهین کردند و منجر به صدور بیانیه های وی و شکایت به کمیته انضباطی شد، دیروز ( یکشنبه ) و در حاشیه برگزاری کلاس مربیگری فوتبال در آکادمی ملی المپیک، مایلی کهن با قلعه نویی درگیری لفظی پیدا کرد و اگر وساطت دیگران نبود کار به درگیری فیزیکی نیز کشیده می شد.

قلعه نویی و محصص در کنار یکدیگر

مرتضی محصص مدرس این کلاس که روز شنبه نیز در شروع این کلاس مایلی کهن را با اصرار به محل برگزاری کلاس آورده بود، پس از درگیری دیروز به همراه پیروانی نزد این دو مربی رفت تا شاید بتوانند واسطه آشتی شوند اما صحبت های آنها هم کارساز واقع نشد و قلعه نویی و مایلی کهن همچنان با اختلافات شدید به حضور در کلاس ادامه دادند.

امیر قلعه‌نویی در گفت و گو با فارس در مورد درگیری با مایلی كهن اظهار داشت: درگیری فیزیكی با مایلی كهن نداشتم، اما از آنجایی كه من آدم دروغگویی نیستم می‌گویم با ایشان جر وبحث كردم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینكه ظاهرا برای مایلی كهن قسم خورده كه دستوری به لیدرها نداده تا علیه او ناسزا بگویند گفت: من قسم نخوردم اما حرف‌هایم را به مایلی کهن زدم.

تنظیم برای تبیان : رضا سیگاری