تبیان، دستیار زندگی
عبدالجبار كاكایی- شاعر- ،درباره نقطه نظر رهبر انقلاب اسلامی درباره شعر معاصر گفت: ایشان شعر معاصر را در مقایسه با دوره های پیشین مثبت ارزیابی كردند. خبرگزاری فارس- عبدالجبار كاكایی، با اشاره به دیدار شاعران با رهبر انقلاب ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عبدالجبار كاكایی : رهبر، شعر دهه اخیر را مثبت ارزیابی كردند



عبدالجبار كاكایی- شاعر- ،درباره نقطه نظر رهبر انقلاب اسلامی درباره شعر معاصر گفت: ایشان شعر معاصر را در مقایسه با دوره های پیشین مثبت ارزیابی كردند.

خبرگزاری فارس- عبدالجبار كاكایی، با اشاره به دیدار شاعران با رهبر انقلاب اسلامی بیان داشت: ایشان در گذشته عضو انجمن های ادبی بودند و به همین دلیل فضای نشست ها نیز بسیار ادبی و دوستانه است. كاكایی در باره جلسه اخیر گفت: نشست امسال شاعران با جلسات دیدار سال های گذشته متفاوت بود. در این دیدار شاعران به شعرخوانی پرداختند و رهبر معظم نیز نظرات خود را به شاعران ارائه دادند و نكات ادبی را بیان داشتند و مباحث بیشتر جنبه فنی و تكنیكی داشت.

كاكایی اظهار داشت: در این دیدار زبان ذوقی و هنری ایشان و تبحر ایشان در ادبیات مشخص بود و ایشان در جمع بندی سخنان خود از آن چه در دهه اخیر در شعر معاصر گذشت، رضایت داشتند.

رهبر معظم بر این عقیده اند كه شعر معاصر دهه اخیر از شكوفایی خاص برخوردار بوده و وجهه ی مثبت شعر معاصر در این دوره بیشتر بوده است.