تبیان، دستیار زندگی
دیدار تیم های فوتبال استقلال ایران و ام صلال قطر در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

توقف استقلال ، شکست صبا

استقلال - ام صلال

دیدار تیم های فوتبال استقلال ایران و ام صلال قطر در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه مساوی به پایان رسید تا شانس صعود شاگردان قلعه نویی به مرحله بعدی این مسابقات به حداقل برسد.

به گزارش گروه ورزشی تبیان، در ادامه رقابت‌های فوتبال مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 16 امروز(چهارشنبه) دو تیم استقلال و ام صلال قطر از گروه C این مسابقات، در حضور بیش از 30 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

بازیكنان استقلال كه برای امیدوار شدن به صعود از این گروه به پیروزی نیاز داشتند از ابتدای این مسابقه بازی را هجومی آغاز كردند. با این وجود آبی پوشان تا دقیقه 44 نتوانستند دروازه تیم قطری را باز كنند تا اینكه آرش برهانی در این لحظه با ضربه سر برای استقلال گلزنی كرد تا این تیم نیمه اول را با پیروزی پشت سر بگذارد.

در نیمه دوم تیم قطری بازی متفاوت تری را به نمایش گذاشت و توانست در دقیقه 70 توسط سعود قانم بازیكن تعویضی به گل تساوی برسد تا سكوت، سكوهای ورزشگاه آزادی را فرا گیرد.

استقلال بعد از گل تساوی تلاش كرد نتیجه بازی را به نفع خود تغییر دهد اما آنها فرصت های بسیار خوبی را از دست دادند. قضاوت این مسابقه بر عهده علی هلال عبدا... محمود از عمان بود. وی به بیژن كوشكی، تقی پور و اكبرپور از استقلال و محمد موسی و ابراهیم نادی از ام صلال كارت زرد نشان داد.

صبا - پاختاکور

با این تساوی ام صلال قطر 7 امتیازی شد و همچنان در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد و استقلال تهران هم با 2 امتیاز در قعر جدول رده بندی این گروه قرار گرفت و از شانس کمی برای صعود برخوردار است.

تیم فوتبال صبای ایران دیگر نماینده ایران با شکست برابر پاختاکور ازبکستان شانس خود برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را کاهش داد.

در این دیدار که در ورزشگاه خانگی پاختاکور برگزار شد، محمد نوری(5) ابتدا تیم صبای ایران را پیش انداخت اما بختیار احمداف(35-پنالتی) و استانسیلاو آندریوف(49) گل های برتری پاختاکور را به ثمر رساندند.

با این پیروزی تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان 10 امتیازی شد و جایگاهش را در صدر جدول این گروه تحکیم بخشید. صبای ایران هم با 2 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری