تبیان، دستیار زندگی
بیانیه شدید اللحن محمد مایلی کهن بازتاب بسیار وسیعی در جامعه وبه خصوص میان اهالی فوتبال ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استعفای مایلی کهن واقعی است..؟!

محمد مایلی کهن

بیانیه شدید اللحن محمد مایلی کهن بازتاب بسیار وسیعی در جامعه و به خصوص میان اهالی فوتبال داشت.

انتشار این بیانیه موجب شد تا فضای فوتبال ایران در آستانه 3 دیدار حساس تیم ملی ایران متشنج شود و باز هم فوتبال ایران در حساس ترین زمان ممکن به حاشیه برود.

در روز گذشته مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان محمد مایلی کهن را به فدراسیون احضار کردند تا با برگزاری جلسات مختلف او را متقاعد به تکذیب یا تصحیح بیانیه او کنند ولی مایلی کهن به هیچ عنوان تغییر رای نداد.

در این نشست علی کفاشیان،مهدی تاج و ... ، بیانیه مایلی کهن را عاملی برای ایجاد حاشیه برای تیم ملی در این مقطع حساس دانستند، از آنجا که این جلسه بدون حضور خبرنگاران برگزار شد از محتویات دقیق جلسه خبری به بیرون درز نکرد اما شنیده ها حاکی است پس از انتقادات زیاد مسئولان از سرمربی تیم ملی وی استعفای خود را تقدیم فدراسیونی ها کرده است هر چند مسئولان با استعفای او مخالفت کردند.

مایلی کهن سرمربی تیم ملی فوتبال

در پایان مسئولان از سرمربی تیم ملی خواستند تا زمانی که تیم ملی فوتبال کشورمان یه دیدار حساس خود را پشت سر نگداشته است علیه کسی مصاحبه و افکار عمومی را تحریک نکد تا از حواشی احتمالی تیم ملی کاسته شود؛ آنها می خواستند به طور محترمانه سرمربی تیم ملی را ممنوع المصاحبه کنند تا سرمربی تیم ملی به هر اتفاقی عکس العمل نشان ندهد.

هر چند پس از جلسه مسئولان استعفای مایلی کهن را تکذیب کردند و عنوان کردند: ما فقط از مایلی کهن درخواست کردیم تا صحبت های خود را محدود کند تا مشکلی برای تیم ملی بوجود نیاید و  اصلا استعفایی در کار نبوده است.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه درگیری مایلی کهن با باشگاه استقلال و سرمربی این تیم در حوزه ملی نبوده، خاطر نشان کرد: این موضوع در حوزه باشگاهی رخ داده و نباید به تیم ملی کشانده شود.ما از کمیته انضباطی خواستیم مایلی کهن و قلعه نویی را احضار و به این موضوع رسیدگی کند.

همچنین مجتبی شریفی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از طرح شکایت این دو علیه یکدیگر خبر داد و گفت: آقایان مایلی کهن و قلعه نویی روز سه شنبه هفته آینده به طور جداگانه و در دوساعت مختلف به این کمیته دعوت شده اند تا از خود دفاع کنند.

تهیه برای تبیان: رضا سیگاری