تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران به دنبال انجام مصاحبه ای از سوی محمد مایلی کهن، از وی به کمیته انضباطی .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شکایت قلعه نویی از مایلی کهن

امیر قلعه نویی

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران به دنبال انجام مصاحبه ای از سوی محمد مایلی کهن، از وی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

به گزارش گروه ورزشی تبیان، محمد مایلی کهن که اواسط فروردین ماه سالجاری به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان انتخاب شد، در مصاحبه جنجالی که بعد از دیدار تیم فوتبال سایپا برابر استقلال اهواز انجام شد، حرف هایی بر زبان آورد تا پرونده دیدار استقلال تهران و استقلال اهواز در لیگ دوم  به جریان بیفتد و تیم فوتبال استقلال را دچار حاشیه های زیادی کرد به طوریکه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشورمان خاطیان آن دیدار تمام استقلالی را به کمیته انضباطی دعوت کرد تا سرمربی استقلال تهران را به نوعی نشانه رفته باشد.

قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال

تمام این اتفاقات به پایان رسید تا دیدار حساس سایپا و استقلال که با تساوی دو تیم به پایان رسید و شانس استقلال برای قهرمانی به حداقل برسد. اما این پایان ماجرا نبود و سرمربی استقلال تهران در کنفرانس مطبوعاتی عنوان کرد از کسانی که مسئله تبانی دو تیم استقلال تهران و اهواز را مطرح کردند گذشت خواهم کرد اما از یک نفر (خطاب به سرمربی تیم ملی )که با صحبتهایش در برنامه نود منجر به بازگشایی این مسئله شدند شکایت خواهم کرد.

پس از این اظهار نظرها سرمربی تیم فوتبال استقلال به فکر شکایت از سرمربی فعلی تیم ملی افتاد و از وی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

مجتبی شریفی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صبح یکشنبه این خبر را رسما اعلام کرد.

به هر حال پس از اینکه دایی شکایتش را از مایلی کهن پس از گرفت انتظار می رفت تا حواشی کمتری را برای تیم ملی و فوتبال کشورمان پیش بینی کنیم اما مثل اینکه قرار نیست آب خوش از گلوی فوتبال کشورمان پایین برود.

همچنین قلعه نویی كه پیش از این از جواد زرینچه و محمد نوازی بازیكنان اسبق استقلال به دلیل اتهام تبانی به كمیته انضباطی شكایت كرده بود، از شكایت خود صرف نظر كرده و رضایت داد.

تبیان- رضاسیگاری