تبیان، دستیار زندگی
هفتم اردیبهشت اسامی بازیكنان تیم ملی فوتبال ایران برای سه دیدار باقی مانده در رقابت‌های
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برنامه تیم ملی تادیدار با کره

تیم ملی ایران

هفتم اردیبهشت اسامی بازیكنان تیم ملی فوتبال ایران برای سه دیدار باقی مانده در رقابت‌های انتخابی جام جهانی اعلام خواهد شد.

به نقل از ایسنا، در شرایطی كه رقابت‌های لیگ برتر ششم اردیبهشت به پایان می‌رسد براساس تصمیم سرمربی تیم ملی و كمیته تیم‌های ملی اسامی بازیكنان تیم ملی برای دیدار با كره شمالی در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2010 هفتم اردیبهشت اعلام خواهد شد.

ایران، کره جنوبی

در حالی اردوی تیم ملی برای دیدار با كره شمالی به محض پایان رقابت‌های لیگ آغاز می‌شود كه لژیونرهای حاضر در اروپا هم پس از پایان رقابت‌های اروپایی و چند روز پیش از دیدار دوستانه تیم ملی با چین كه دوازدهم خرداد برگزار می‌شود، به دیگر ملی‌پوشان اضافه خواهند شد.

تیم ملی تا هشتم خرداد در تهران اردو خواهد داشت و پس از آن برای برپایی اردویی یك هفته‌ای در چین عازم پكن خواهد شد. تیم ملی در مدت حضورش در چین یك دیدار دوستانه با تیم ملی این كشور در روز دوازدهم خرداد خواهد داشت و پس از به پایان رسیدن این اردو، اعضای تیم ملی به پیونگ یانگ سفر می‌كنند.

پس از بازگشت تیم ملی از كره‌ی شمالی، تمرینات تا بازی با امارات ادامه خواهد داشت و پس از این دیدار، ملی‌پوشان برای بازی با كره جنوبی به سئول سفر خواهند كرد.

تنظیم برای تبیان : رضا سیگاری