تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال استقلال با شکست برابر ام صلال قطر به قعر جدول رده بندی گروه C مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان ......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

صدرنشین ایران، قعرنشین آسیا

دومین شکست استقلال در آسیا

تیم فوتبال استقلال با شکست برابر ام صلال قطر به قعر جدول رده بندی گروه C مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا سقوط کرد.

به نقل از مهر، تیم‌های ام صلال قطر و استقلال ایران از ساعت 20:30 دیشب در چارچوب دیداری از هفته سوم مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا به دیدار هم رفتند.

استقلال - ام صلال

در این بازی که در ورزشگاه نادی القطر شهر دوحه برگزار شد ابتدا فابیو سزار در دقیقه 67 روی پاس ماگنو آلوز دروازه تیم استقلال را گشود و تیمش را پیش انداخت. استقلال که در طول بازی کمتر به دروازه تیم ام صلال نزدیک شده بود، پس از این گل از لاک دفاعی خارج شد و از دقیقه 72 با ورود علی علیزاده به زمین مسابقه با سه مهاجم به دروازه تیم میزبان حمله کرد.

حملات پرتعداد استقلال که غالبا به ارسال توپ از جناحین خلاصه می شد در دقایق پایانی مسابقه به خلق چند موقعیت گلزنی انجامید اما دفاع و دروازه بان کم اشتباه تیم قطری مقابل آبی پوشان تسلیم نشدند و دومین شکست در کارنامه آسیایی شاگردان امیر قلعه نویی به ثبت رسید.

شکست استقلال از ام صلال

ام صلال با شکست استقلال 6 امتیازی شد و جایگاه خود را در رده دوم جدول گروه C مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا استحکام بخشید، استقلال نیز با یک امتیاز به رده چهارم جدول این گروه سقوط کرد.

قضاوت دیدار ام صلال قطر - استقلال ایران برعهده مالک عبدالبشیر از کشور سنگاپور بود. او در این بازی به تیم علاء هبیل، ابراهیم نادیا و ماگنو آلوز از تیم ام صلال و فرهاد مجیدی از تیم استقلال کارت زرد نشان داد.

در دیگر دیدار این گروه دو تیم الجزیره و الاتحاد در امارات به مصاف هم رفتند که در پایان به نتیجه بدون گل دست یافتند.

جدول رده بندی گروه C مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا به شرح زیر است:

1- الاتحاد عربستان 7 امتیاز، 2- ام صلال قطر 6 امتیاز، 3- الجزیره امارات 2 امتیاز، 4- استقلال ایران یک امتیاز

                                                                                                                             تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری