تبیان، دستیار زندگی
مرحله یک چهارم نهایی رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری دو دیدار پیگیری می شود که........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

لیگ قهرمانان اروپا باطعم انتقام

لیگ قهرمانان اروپا

مرحله یک چهارم نهایی رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری دو دیدار پیگیری می شود که هر دو بازی رنگ و بوی انتقامی می دهد.

به نقل از مهر، تیم فوتبال منچستریونایتد در اولدترافورد میزبان پورتو خواهد بود. من یونایتد در مرحله یک هشتم نهایی فصل 04-2003 در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مقابل نماینده پرتغال شکست خورده و این دیدار می تواند برای شیاطین سرخ جنبه انتقامی داشته باشد.

منچستر

فرگوسن درخصوص این دیدار گفت: پورتو در فصل 04-2003 جام قهرمانی را از ما ربود. این یک دستبرد واقعی بود. اما من بازی های این تیم را از طریق "دی وی دی" مطالعه کرده ام و شش بازی گذشته این تیم را دیده ام. ما این بار کاملا این تیم را می شناسیم.

دیگر دیدار مهم امشب را تیم های ویارئال و آرسنال در ورزشگاه "ال مادریگال" برگزار می کنند.

ویارئال در مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا سال 2006 مقابل آرسنال شکست خورده و این دیدار فرصتی است تا اسپانیایی ها از نماینده انگلستان انتقام بکشند. پاسکال سیگان و روبرت پیرس ، دو تن از بازیکنان آرسنال که در ترکیب این تیم موفق به حذف ویارئال شدند، مقابل تیم پیشین خود به میدان می روند.

ونگر در خصوص پیرس گفت: روبرت کاملا آماده است و من امیدوارم او در بهترین شرایط مقابل تیم ما قرار بگیرد. قبل از آسیب دیدگی، پیرس بهترین بازیکن جهان بود و من دوست دارم موفقیت او را ببینم. پیرس یکی از بزرگ ترین بازیکنانی است که برای آرسنال بازی کرده است.

                                                                                                                               تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری