تبیان، دستیار زندگی
رمربى تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از پیروزى تیمش مقابل تیم شموشك نوشهر گفت : از پیش می دانستیم كه بازى سختى را مقابل تیم شموشك نوشهر داریم ولى از اینكه حریف را شكست دادیم و به خواسته خود رسیدیم ، خرسندم. تیم فوتبال پرسپولیس ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

راینر سوبل : به خواسته خود رسیدیم


سرمربى تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از پیروزى تیمش مقابل تیم شموشك نوشهر گفت : از پیش می دانستیم كه بازى سختى را مقابل تیم شموشك نوشهر داریم ولى از اینكه حریف را شكست دادیم و به خواسته خود رسیدیم ، خرسندم.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب رقابت هاى فوتبال قهرمانى باشگاه هاى برتر ایران عصر یكشنبه مقابل تیم شموشك نوشهر در ورزشگاه شهداى این شهر به برترى یك بر صفر دست یافت.

راینر سوبل  درگفت و گوی پس از بازی افزود : بازیكنان جوان ما در این دیدار خوب بازى كردند و جواب اعتماد كادر فنى را دادند.

بهتر است در این زمین سیب زمینی بكارند، نه اینكه فوتبال بازی كنند. این چه وضع زمین است. در این زمین نمی شود فوتبال بازی كرد. من واقعاً از این 3 امتیاز خوشحال هستم.

وی در پایان گفت : وقتی دیدم كه زمین ناهموار است به بازیكنان دستور داد تا توپ را به جناحین ببرند و سانتر كنند. ما نمی توانستم روی زمین بازی كنیم. فكر نمی كردم بتوانیم این بازی را ببریم.

ناصر ابراهیمى : تیم شموشك نوشهر به رغم برترى مقابل پیروزى ، باخت


سرمربى تیم فوتبال شموشك نوشهر پس از شكست تمیش مقابل تیم پیروزى تهران گفت : متاسفانه در این دیدار همانگونه كه همگان مشاهده كردند با یك فوتبال

برتر اما بازیكنان كم تجربه تر از حریف ، بازى را واگذار كردیم .

ناصر ابراهیمى  درگفت وگوی پس از بازی افزود : بازیكنان شموشك با دوندگى، جنگندگى و یك بازى برتر، بازى خوبى مقابل حریف ارایه كردند.

وى اظهار داشت : اگر اندگى شانس هم چاشنى بازى دیدنى امروز بود مطمئنا شموشك پیروز میدان بود.

به گفته سرمربى تیم شموشك تك گل تیم حریف بر اثر اشتباه بازیكنان ما به دست آمد و ما نتوانستیم بازى زیبا خود را با پیروزى به پایان برسانیم.

وى از تماشاگران به خاطر حمایت از تیم مورد علاقه شان تشكر كرد سرمربى تیم فوتبال شموشك نوشهر از قضاوت " مسعود مرادى " داور این دیدار نیز ابراز رضایت كرد.