تبیان، دستیار زندگی
دانشگاه علوم اسلامی رضوی برای سال جدید از علاقمندان تحصیل در علوم دینی ثبت نام می کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آغاز ثبت نام دانشگاه علوم اسلامی رضوی

آغاز ثبت نام دانشگاه علوم اسلامی رضوی

دانشگاه علوم اسلامی رضوی برای سال جدید از علاقمندان تحصیل در علوم دینی ثبت نام می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان ،مسؤل پذيرش و گزينش دانشگاه علوم اسلامي رضوي گفت دانشگاه مانند هرسال در دوره هاي كارشناسي در هشت رشته و كارشناسي ارشد در شش رشته پذيرش دانشجو خواهد داشت.

وی عنوان کرد: امسال در دوره دكتري نيز در پنج رشته پذيرش دانشجو خواهد داشت كه داوطلبان براي اطلاع از رشته ها و نحوه ثبت نام مي توانند به نشاني www.razavi.ac.ir مراجعه کنند.

حجت الاسلام سيدمحسن موسوي فر افزود: با توجه به اينكه ثبت نام داوطلبان بصورت الكترونيكي و صرفاً از طريق سايت دانشگاه امكان پذير است از داوطلبان خواست ثبت نام را به روزهاي پاياني موكول نكنند.

وی گفت: با توجه به استقبال داوطلبان آزمون ورودي دانشگاه، مهلت ثبت نام اين آزمون تا 20" فروردین 88" تمديد شده است.

عضو هیئت علمي دانشگاه علوم اسلامي رضوي اظهار داشت: داوطلبان جهت نام نويسي ابتدا بايد مبلغ ثبت نام در حساب سپهر بانك صادرات به شماره 0101130902001 واريز و سپس براي ادامه مراحل ثبت نام به سايت مذكور مراجعه و با ورود به قسمت ثبت نام الكترونيكي نام نويسي خود را تكميل نمايند.

وي مبلغ ثبت نام را براي داوطلبان پيش دانشگاهي 60 هزار ريال، طلاب پايه شش 50 هزار ريال، كارشناسي ارشد 100 هزار ريال و داوطلبان دوره دكتري 200 هزار ريال اعلام كرد و گفت: اين مبلغ براساس قسمتي از هزينه تمام شده آزمون در هر مقطع مي باشد و مابقي هزينه برگزاري آزمون توسط دانشگاه پرداخت مي شود.

موسوي فر در رابطه با منابع آزمون دكتري اعلام داشت: منابع مشترك و تخصصي رشته هاي علوم قرآن و حديث و فلسفه و كلام اسلامي در سايت موجود است و منابع رشته هاي مختلف حقوق(خصوصي، بين الملل و جزا) با منابع دانشگاه هاي سراسري تفاوتي ندارد.

وي گفت: دانشگاه تنها از بين برادران پذيرش دانشجو داشته و برنامه اي براي پذيرش خواهران ندارد.

موسوي فر همچنين در رابطه با داوطلبان ديپلم نیز عنوان کرد: كليه دارندگان مدرك پيش دانشگاهي مي توانند در اين آزمون شركت نمايند و تفاوتي بين رشته داوطلبان نيست.

وی یاد آور شد:دارندگان ديپلم فني نیز بايد مدرك پيش دانشگاهي اخذ كرده، و يا دانش آموخته دوره هاي كارداني فني و حرفه اي باشند.

حجت الاسلام موسوي فر اظهار داشت: داوطلبان در صورت داشتن هرگونه سوال درباره دانشگاه و آزمون ورودي آن مي توانند علاوه بر ارسال پيام از طريق سايت دانشگاه، در ساعات اداري با تلفن 2224119-0511 و روابط عمومي دانشگاه به شماره 2252352-0511 تماس حاصل نمايند.

به نقل از روابط عمومي دانشگاه علوم اسلامي رضوي ، این دانشگاه در مشهد مقدس و در حرم مطهر امام هشتم(ع) قرار گرفته و هرساله در رشته هاي مختلف علوم اسلامي و حقوق از بين برادران دانشجو مي پذيرد و تحصيل در اين دانشگاه بصورت رايگان مي باشد.