تبیان، دستیار زندگی
مراسم تشییع و تدفین، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم عصر دیروزبا حضور علما، فضلا، اساتید، طلاب، مسئولین استانی و اقشار مختلف مردم استان قم برگزار شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیکر حجت الاسلام ایرانی در قم تشییع و به خاک سپرده شد
پیکر حجت الاسلام ایرانی در قم تشییع و به خاک سپرده شد

پیکر مطهر مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان قم با حضور مردم قم و شخصیتهای کشوری و استانی تشییع و به خاک سپرده شد

.

به گزارش خبرنگار مهر در قم، پیکر حجت‌الاسلام حاج شیخ حسین ایرانی که به علت بیماری دارفانی را وداع گفته بود عصر روز شنبه در میان حزن و اندوه مردم قم به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) تشییع و به خاک سپرده شد.

در این مراسم که نمایندگان بیوت مراجع عظام تقلید قم، نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، مسئول دفتر مقام معظم رهبری در قم، رئیس سازمان بازرسی کل کشور، فرماندهان سپاه و مردم شریف استان قم حضور داشتند، پیکر ایشان از مسجد امام حسن عسگری(ع) تا حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) تشییع شد.

آیت الله خرازی بر پیکر حجت الاسلام ایرانی نماز اقامه کرده و سپس پیکر این مبارز خستگی ناپذیر در گلزار شیخان قم دفن شد.

حجت‌الاسلام ایرانی قمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، نماینده مردم قم در ‏‏دوره‌های چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی بود و از فعالان و مبارزین انقلاب به شمار می‌رفت که در دوران رژیم طاغوت با سخنرانیهای تند و انقلابی خود بسیاری از ‏جوانان را گرد خود جمع کرده ‏بود.

وی پس از پیروزی انقلاب با توصیه شهید مظلوم آیت الله شهید بهشتی به ‌عنوان ‏دبیر حزب جمهوری اسلامی قم منصوب شد.‏

حجت‌الاسلام ایرانی به علت تشدید بیماری که مدتها از آن رنج می‌برد به ‏بیمارستان ولی عصر‌(عج) منتقل و پس از چند روز مراقبت ‏همزمان با اذان ظهر به دیار باقی شتافت.