تبیان، دستیار زندگی
طلاب و دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه رضوی مشهد صبح امروز با حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی دیدار کردند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی

ملت‌های مختلف از برنامه‌های انقلاب درس می‌گیرند

حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی ملت‌های مختلف از برنامه‌های انقلاب درس می‌گیرند

طلاب و دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه رضوی مشهد صبح امروز با حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی دیدار کردند.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی در این دیدار گفتند: خداوند نظام جمهوری اسلامی را ایجاد کرد و شرایط آن را به گونه‌ای فراهم نمود که جوانانی از سراسر دنیا بتوانند در این کشور معارف اهل‌بیت (ع) را فرا بگیرند.

ایشان افزودند: افتخار می‌‌کنیم که نظام‌ها و ملل دیگر از برنامه‌های نظام اسلامی درس می‌گیرند و متعلم می‌شود و باید آنچه خواست خداست را در کشورهای خود پیاده کنند.

معظم‌له بیان داشتند: هرگز بر خدا و پیغمبر (ص) منت نگذاریم که اسلام آورده‌ایم، بلکه خدا باید بر ما منت بگذاردکه ما را به ایمان هدایت کرده و این توفیق را نصیب ما کرده است.

حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی اظهار داشتند: نباید فکر کنید که همه،‌ توفیق فراگیری علوم اهل‌بیت (ع) را دارند، زیرا خیلی از جوان‌ها قوی، نیرومند و از وضع مالی بهتری برخوردارند اما سعادت و توفیق خدمت به اسلام را ندارند.

ایشان تحصیل علم را در دانشگاه اهل‌بیت (ع) از نعمت‌های بسیار بزرگی بیان کرده  و گفتند: عاقل و خردمند کسی است که عارف به زمان باشد و بداند امروز چه علم و کمالی برای او لازم است که آن را بدست بیاورد.

معظم‌له افزودند: انسان باید روی نردبان تکامل قدم بردارد و شأن خودش را بالا ببرد.

آیت‌الله علوی‌گرگانی خطاب به دانشجویان غیر ایرانی  یادآور شدند: فرصت‌های خوبی برای تحصیل علم، کمال، معنویت و ایمان برای شما به دست آمده و باید از این فرصت استفاده مطلوب کنید.