تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال استقلال ایران دردومین دیدارش در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز برابر تیم الجزیره امارات متوقف شد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

توقف خانگی استقلال برابر الجزیره

استقلال، الجزیره

تیم فوتبال استقلال ایران دردومین دیدارش در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز برابر تیم الجزیره امارات متوقف شد.

به گزارش گروه ورزشی تبیان، در روز دوم از هفته دوم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت 15 امروز یک دیدار از گروه C برگزار شد که طی آن دو تیم استقلال ایران و الجزیره امارات برابر هم به میدان رفتند که در نهایت دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

استقلال، الجزیره

در این مسابقه که با قضاوت روشن ایرماتوف از ازبکستان و در حضور نزدیک به 60 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، حسین کاظمی(45) برای استقلال و فابیو بایانو(10) برای الجزیره گل زدند.

ضمن اینکه در دقیقه 65 این دیدار آرش برهانی یک ضربه پنالتی را از دست داد. البته ضربه نخست وی به گل تبدیل شد اما داور این توپ را نپذیرفت و اعلام تکرار ضربه را کرد که این توپ توسط برهانی از دست رفت. همچنین وقت تلف کردن های متوالی علی خسیف دروازه بان تیم فوتبال الجزیره باعث دلخوری شدید تماشاگران، کادرفنی و بازیکنان تیم استقلال شده بود.

در دیگر دیدار این گروه از ساعتی دیگر تیم های ام صلال قطر و الاتحاد عربستان برابر هم به میدان می روند، دیداری که پیروز آن صدرجدول رده بندی گروه را از آن خود خواهد کرد.

با این نتیجه تیم استقلال با یک امتیاز و به خاطر گل زده بیشتر نسبت به تیم الجزیره در جایگاه سوم جدول قرار گرفت و الجزیره هم با همین امتیاز قعرنشین این گروه است.

                                                                                                                                                        تنظیم: ا.م.ملکی