تبیان، دستیار زندگی
مجتبی جباری هافبک طراح و کلیدی تیم فوتبال استقلال تهران تا اطلاع ثانوی از حضور در تمرینات این تیم محروم شد .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخراج موقت جباری از استقلال

اخراج جباری از استقلال

مجتبی جباری هافبک طراح و کلیدی تیم فوتبال استقلال تهران  تا اطلاع ثانوی از حضور در تمرینات این تیم محروم شد.

به گزارش گروه ورزشی تبیان،  بنابر نظر و تصمیم سرمربی تیم فوتبال استقلال، مجتبی جباری تا اطلاع ثانوی از حضور در تمرینات این تیم محروم شد و در اختیار باشگاه قرار گرفت تا در خصوص او در کمیته باشگاه تصمیم گیری لازم انجام گیرد.

باشگاه استقلال به دلیل حرکت غیر ورزشی مجتبی جباری در مسابقه استقلال مقابل الاتحاد عربستان و ابراز نگرانی عموم طرفدران تیم پرافتخار استقلال از چنین رفتارهایی و همچنین موارد انظباطی دیگر اقدام به چنین تصمیمی گرفت.

جباری هافبک تیم فوتبال استقلال تهران

مجتبی جبارى كه با حركت خود در بازى با الاتحاد هواداران این تیم را ناراحت كرد در مورد رفتار خود مى گوید: « به هیچ عنوان قصد توهین به هواداران و آرش برهانى را نداشتم. برهانى دوست بسیار خوب من است و من از همین جا از تمامى هواداران استقلال و مردم ایران عذرخواهى مى كنم و از آنها حلالیت مى طلبم. پس از بازى مقابل الاتحاد نیز پیش او رفتم و با آرش صحبت كردم تا دلخورى او برطرف شود.» جبارى دلیل اعتراض خود را بیان مى كند: «من به دلیل وجود برخى رفتارها و مشكلات در تیم استقلال اعتراض خود را انجام دادم.»

مجتبی جباری

جبارى درباره كنار گذاشته شدنش از تمرین ها و همچنین دعوت به كمیته انضباطى هم مى گوید: من از كسى ترسى ندارم. تنها از خدا مى ترسم و از قلعه نویى یا هیچ كس دیگر ترسى ندارم. در هر صورت این تصمیم كادرفنى بوده است و آنها باید درباره اتخاذ چنین تصمیمى در آستانه بازى حساس مقابل الاتحاد پاسخگو باشند. به نظرم اخراج از تمرینات در چنین شرایط حساسى صرفا به خاطر اعتراض به تعویض چندان منطقى نیست. مسائلى وجود دارد كه باید درباره آنها شفاف سازى شود اما فعلا به خاطر مصالح تیم، هواداران و شرایط حساس این روزها سكوت مى كنم تا استقلال وارد حاشیه نشود و در آرامش به كار خود ادامه دهد و از صمیم قلب آرزو مى كنم كه الجزیره را در تهران شكست دهیم. برخى مشكلات در تیم استقلال وجود دارد و برخى رفتارها صورت مى گیرد كه سبب شد این كار را انجام دهم. در حال حاضر قصد ندارم بیشتر از این صحبت كنم اما اگر لازم باشد در آینده تمامى مسائل را بیان خواهم كرد.»

                                                                                                                                       تنظیم کننده : رضا سیگاری