تبیان، دستیار زندگی
آیت الله العظمی مکارم شیرازی، در دیدار فرج الله سلحشور، تهیه کننده و کارگردان فیلم حضرت یوسف(ع) با اشاره به استقبال بسیار خوب مردم از این فیلم خواستار توجه هر چه بیشتر رسانه ملی به ساخت فیلم های دینی شدند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آيت الله العظمي مکارم شيرازي  :

رسانه ملي به فيلم هاي ديني نگاه ويژه داشته باشد

آیت الله العظمی مکارم شیرازی  : رسانه ملی به فیلم های دینی نگاه ویژه داشته باشد

آيت الله العظمي مکارم شيرازي، در ديدار فرج الله سلحشور، تهيه کننده و کارگردان فيلم حضرت يوسف(ع) با اشاره به استقبال بسيار خوب مردم از اين فيلم خواستار توجه هر چه بیشتر رسانه ملی به ساخت فیلم های دینی شدند.

به گزارش تبیان به نقل از سایت معظم له ،ایشان ضمن تقدیر از این سریال خاطر نشان کردند: اين فيلم از جهات قرآني و کارهاي هنري، ارزشمند ديده مي شود؛ البته به معناي اين نيست که کار بي عيب و نقص است، زيرا انسان هميشه داراي کاستي هاي هست.

آیت الله العظمی مکارم شیرازی ادامه دادند: اين فيلم توانست پيام ديني را به صورت مستقيم و غيرمستقيم به جوانان انتقال دهد و اميداوريم کارهاي از اين دست در رسانه ملي بيشتر ديده شود و مسؤلان نيز توجّه خود را به ساخت فيلم هاي ديني بيشتر نشان دهند.

ايشان با اشاره به حساسيت و ظرافت کارهاي قرآني و ديني فرمودند: بايد براي ساخت فيلم هاي ديني از کارشناسان بسيار قوي حوزوي بهره گيري شود تا با دقت و ظرافت مسائل تاريخي و ديني را بررسي کنند.

معظم له با بيان اين که در هر کاري کاستي هائی به صورت طبيعي وجود دارد، افزودند: تلاش هاي فراواني براي ساخت فيلم حضرت يوسف(ع) صورت گرفته است؛ گرچه برخي کاستي ها در آن وجود دارد ولي نبايد اين کاستي ها را بزرگنمايي کرد.