تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال سپاهان یك بر صفر الشباب امارات را در نیمه اول شكست داد. ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیروزی سپاهان مقابل الشباب

سپاهان - الشباب

تیم فوتبال سپاهان اصفهان نخستین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا را با برتری مقابل الشباب امارات پشت سرگذاشت.

به گزارش گروه ورزشی تبیان؛ از ساعت 15:30 امروز دو تیم سپاهان ایران و الشباب امارات در چارچوب دیداری از گروه D مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف هم رفتند که تقابل این دو تیم در پایان به برتری 2 برصفر نماینده کشورمان انجامید.

درطول بازی تیم سپاهان برتری خود را به حریف دیكته كرد و علاوه بر دو گلی كه به ثمر رساند چندین موقعیت گل‌زنی را از دست داد. تیم الشباب با وجود دریافت گل زودهنگام كمتر از لاك دفاعی خارج شد و تنها چند بار با استفاده از ضد حملات و یا شوت‌های از راه دور دروازه سپاهان را تهدید كرد كه واكنش‌های خوب رحمان احمدی دروازه‌بان سپاهان بازیكنان الشباب را ناكام گذاشت.

سپاهان صدر نشین شد

در نیمه دوم این بازی محسن بنگر یكی از بهترین فرصت‌های سپاهان را از دست داد و توپ را به تیرك دروازه الشباب كوبید. در نهایت در دقایق پایانی دسوزا موفق شد با استفاده از اشتباه دروازه بان الشباب گل دوم سپاهان را نیز به ثمر برساند تا نماینده ایران با 2 گل حریف اماراتی را شكست دهد.

در این بازی برای تیم سپاهان مهدی جعفرپور (2) و آرماندو دسا (3+90) گلزنی کردند تا این تیم با 3 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم بنیادکار ازبکستان صدرنشین جدول رده بندی گروه D مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا شود.

تیم بنیادکار (کوروچی ) ازبکستان که رقیب اصلی سپاهان برای صعود از گروه D  مسابقات لیگ قهرمانان آسیاست، در دیگر دیدار امروز این گروه با نتیجه 2 بریک از سد میهمان خود الاتفاق عربستان گذشت.

قضاوت دیدار سپاهان ایران - الشباب امارات بر عهده مالک عبدالبشیر از سنگاپور بود. او در این بازی به جلال اکبری و عمادرضا از تیم سپاهان و راشد سالم از تیم الشباب کارت زرد نشان داد.

                                                                                                                                               تنظیم : رضا سیگاری