تبیان، دستیار زندگی
مدیران عامل باشگاه‌های سپاهان، پرسپولیس، استقلال و صبای قم در بیانیه‌ای از فدراسیون فوتبال خواستند كه .......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ملی پوشان ما را معاف کنید

علی کریمی، صبا

مدیران عامل باشگاه‌های سپاهان، پرسپولیس، استقلال و صبای قم در بیانیه‌ای از فدراسیون فوتبال خواستند كه از ملی‌پوشان چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت به عمل نیاید.

به گزارش ایسنا، در این بیانیه آمده است: ‌نظر به آغاز مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا و حضور تیم‌های استقلال و پیروزی تهران، صبای قم و فولاد مباركه سپاهان در این دوره از رقابتها و با توجه به مسابقه تداركاتی تیم ملی ایران در روز 24 اسفند 87 با عنایت به رقابتهای دور اول لیگ قهرمانان در تاریخ 20 و 21 اسفند و دور دوم این تورنمنت در 27 و 28 اسفند ماه موارد ذیل را به استحضار می‌رسانیم.

نویدکیا  و کلاه کج

1- باشگاه‌های فوق الذكر به عنوان نمایندگان رسمی ایران در لیگ قهرمانان آسیا حاضر خواهند شد و این حضور فارغ از تعلقات رنگی و باشگاهی، حضوری ملی برای دفاع از حیثیت فوتبال ایران است كه لازم است همگان نگاهی ملی به 4 نماینده ایران در این رقابت‌ها داشته باشند. سرمربیان تیم‌ها معتقد هستند كه در صورت حضور بازیكنان در اردوی تیم ملی و مسابقه‌ی تداركاتی تیم در 24 اسفند، كادر فنی تیم‌ها در غیاب بازیكنان كلیدی خود مجال و فرصت مناسب را برای مرور برنامه‌های تاكتیكی در اختیار نخواهند داشت و قطعا قادر نخواهند بود تیم خود را به نحو شایسته و مقتدرانه برای مسابقات آسیایی 27 و 28 اسفند ماه مهیا كنند.

معطلی بازیکنان استقلال در فرودگاه

2- مسابقه 24 اسفند تیم ملی ایران در حالی كه ملی‌پوشان چهار تیم آسیای ایران سه روز قبل و سه روز بعد از 24 اسفند در میادین آسیایی به رقابت می‌پردازند، بسیار سخت و دشوار است و خستگی مفرط و آسیب دیدگی احتمالی ملی‌پوشان چهار تیم نماینده‌ی ایران را موجب خواهد شد.

با عنایت به موارد ذكر شده و با احترام به تیم ملی فوتبال ایران موكدا درخواست می‌نماییم حضور بازیكنان ملی‌پوش چهار نماینده ایران در باشگاه‌های آسیا را از 20 تا 28 اسفند از حضور در اردوی تیم ملی معاف كنید تا امكان حضور قدرتمند چهار نماینده ایران در عرصه آسیا فراهم آید.

                                                                                                                                    تنظیم کننده : رضا سیگاری