تبیان، دستیار زندگی
هافیک میانی تیم فوتبال پرسپولیس با استقبال از دعوتش به تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: با کمال میل و به عنوان یک....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کریمی: به تیم ملی برمی گردم

علی کریمی

هافیک میانی تیم فوتبال پرسپولیس با استقبال از دعوتش به تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: با کمال میل و به عنوان یک سرباز در خدمت تیم ملی خواهم بود.

علی کریمی

علی کریمی که پس از تمرین عصر روز دوشنبه تیم فوتبال پرسپولیس با خبرنگاران گفتگو می کرد با اشاره به احتمال حضورش در تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: مثل همیشه به عنوان یک سرباز در خدمت تیم ملی فوتبال کشورم خواهم بود و اگر دایی دعوتم کند حتما خواهم آمد. البته باز هم می گویم نفراتی كه در تیم ملی حضور دارند، جزو بهترین‌های ایران هستند و امیدوارم با برنامه ریزی خوب و منطقی شاهد حضور تیم ملی کشورمان در مسابقات جام جهانی باشیم.

وی ادامه داد: تلاش می کنم با پشت سرگذاشتن دوران مصدومیت به شرایط ایده آل دست پیدا کنم و در صورت صلاحدید کادر فنی در خدمت تیم ملی باشم و با آمادگی كامل به تیم ملی در راه رسیدن به جام جهانی 2010 خدمت كنم.

علی کریمی

هافبک میانی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: دنبال بازار گرمی نیستم. آنهایی كه من را می‌شناسند می‌دانند فوتبالم را مدیون تیم ملی، پرسپولیس و مردم هستم و دوست دارم در صورت دعوت به تیم ملی در جشن صعود به جام جهانی با تماشاگران همراه شوم.

وی افزود: با علی دایی قهر نبودم كه آشتی كنم. فقط مواردی بود كه بین خودمان حل شد اما مشكل خاصی نبود. ما كنار یكدیگر بازی كرده ایم. امیدوارم با شرایط بدنی مناسب جواب اعتماد آنهایی كه این شرایط را فراهم كردند را بدهم و مردم ایران را خوشحال كنم.

کریمی در پایان در جواب این سئوال كه آیا برای درمان به آلمان رفته بودید یا خیر؟، گفت: هرگز به آلمان نرفته بودم و تمرینات خودم را در تهران دنبال می‌كردم زیرا دوست دارم در دیدارهای حساس آینده مخصوصا مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی به پرسپولیس كمك كنم.

منبع سایت های ورزشی، تنظیم: ا.م.ملکی