تبیان، دستیار زندگی
دولت جمهوری اسلامی ایران، هیأتی را برای مصونیت زائران به مدینه منوره اعزام کند تا در همه مراحل، زائران از اهانت و اذیت وهابیون در امان باشند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آیت‌الله ‌العظمی نوری‌همدانی:

وهابیت، اسلام را بدنام کرده است

یت‌الله ‌العظمی نوری‌همدانی وهابیت، اسلام را بدنام کرده است

دولت جمهوری اسلامی ایران، هیأتی را برای مصونیت زائران به مدینه منوره اعزام کند تا در همه مراحل، زائران از اهانت و اذیت وهابیون در امان باشند.

به گزارش مرکز خبر حوزه، در پی ضرب و شتم شیعیان توسط وهابیون و تخریب اموال آنان در مدینه منوره، پیامی از سوی حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی بدین شرح منتشر شد:

تردیدی نیست که فرقه واپسگرای وهابیت در راستای توطئه‌های استکباری حرکت می‌کند و جنایت‌های این فرقه تکفیری در راه تامین اهداف استکباری صورت می‌گیرد.

این گروه با یک سری اعتقادات تند، خشن و افراطی هم اسلام عزیز وحدت بخش و سعادت‌آفرین را بدنام و هم در بین مسلمانان اختلاف ایجاد می‌کند.

عجیب این است که دولت عربستان سعودی، خادم‌الحرمین‌الشریفین خود را در اختیار این گروه تکفیری قرار داده است و عجیب‌تر اینکه فرقه وهابیت با برداشت جاهلانه و غلط خود، جنایت‌های خویش را به نام امر به معروف و نهی از منکر مرتکب می‌شود.

و بالاخره این چندمین بار است که زائران مکه و مدینه مورد اهانت و اذیت آنها قرار گرفته است.

پیشنهاد اینجانب پس از محکوم کردن جنایت اخیر آنها این است، دولت اسلامی ایران از طرف حوزه مخصوصاً در مدینه منوره، هیأتی را ترتیب بدهد که همواره همراه زائران محترم در همه مراحل برای تامین مصونیت زوار از تعرض، اهانت و اذیت باشند، تا از تکرار این جریان‌ها جلوگیری کامل به عمل آید.