تبیان، دستیار زندگی
بازیگران هندی فیلم برنده اسكار «میلیونر زاغه‌نشین» در حالی به زادگاه خود بازگشتند كه رفتار خشمگین پدر «عجرالدین محمد اسماعیل»، بازیگر نقش كودكی سلیم، همه را متعجب كرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كودك بازیگر «میلیونر زاغه‌نشین» و خشم پدر

میلیونر زاغه نشین

كودك بازیگر «میلیونر زاغه‌نشین» با خشم پدر روبرو شد

خبرگزاری فارس: بازیگران هندی فیلم برنده اسكار «میلیونر زاغه‌نشین» در حالی به زادگاه خود بازگشتند كه رفتار خشمگین پدر «عجرالدین محمد اسماعیل»، بازیگر نقش كودكی سلیم، همه را متعجب كرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه سان چاپ انگلستان، هشتاد و یكمین دوره از رقابت‌های اسكار در حالی دوشنبه گذشته برگزار شد كه فیلم «میلیونر زاغه نشین» با برنده شدن هشت جایزه در صدر دیگر برندگان این مراسم قرار گرفت و بازیگران این فیلم نیز چندی بعد پس از پشت سر گذاشتن یك پرواز طولانی در میان استقبال گرم مردم هند، وارد این كشور شدند.

در كنار این استقبال‌ها آنچه كه همه را متعجب كرد رفتار غیر منطقی و خشمگینانه پدر «عجرالدین محمد اسماعیل»، بازیگر نقش كودكی سلیم، با وی بود.

مردمی كه «عجرالدین» را تا درب خانه‌اشان رسانده بودند ناگهان متوجه شدند كه او با صورتی قرمز و اشك‌آلود، در حالیكه پدرش با عصبانیت او را دنبال می‌كرد، سراسیمه از خانه خارج شد و مادر عجرالدین نیز التماس كنان بدنبال پدرش می‌دود.

به گزارش روزنامه سان: پس از كمی مشخص شد كه پدر عجرالدین از او خواسته كه همان موقع با او برای ملاقات با عده‌ای از دوستانشان به محله‌ای دیگر برود ولی «عجرالدین» خسته از مراسم و سفر طولانی، از همراهی با پدر امتناع كرده و پدرش نیز او را زیر مشت و لگد گرفته است.

چند ساعت پس از این ماجرا، «محمد اسماعیل» در مصاحبه با روزنامه سان گفت: من از اینكه چنین كار كردم خیلی متاسفم، من در آن موقع تحت تاثیر استرس بازگشت پسرم به خانه به شدت گیج و سردرگم بود و برای یك لحظه اختیارم را از دست دادم.

وی افزود: من عاشق پسرم هستم و از اینكه او به خانه بازگشته بسیار خوشحالم.

تنظیم برای تبیان :  مسعود رضا عجمی