تبیان، دستیار زندگی
ایی، مهمان سفره های افطار می شوند مجموعه تلویزیونی طنز «خانه به دوش» به كارگردانی رضا عطاران، در ماه مبارك رمضان از شبكه سه سیما پخش می شود. به گزارش مهر، این مجموعه تلویزیونی كه مراحل نهایی ساخت را سپری می كند، داستان اختلا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار ادبی وهنری 15 مهر ماه 1383

عطاران و لولایی، مهمان سفره های افطار می شوند

مجموعه تلویزیونی طنز «خانه به دوش» به كارگردانی رضا عطاران، در ماه مبارك رمضان از شبكه سه سیما پخش می شود.

به گزارش مهر، این مجموعه تلویزیونی كه مراحل نهایی ساخت را سپری می كند، داستان اختلاف دو باجناق به نام ماشاءالله و اصلان را بیان می كند كه از گذشته دور با یكدیگر رقابت و لجبازی داشته اند. این دو نفر همواره بر سر مسائل مختلف با یكدیگر درگیر می شوند و همین اختلافات كار را با قطع رابطه ای 10 ساله می كشاند. ماشاءالله تلاش می كند تا از طرق كسب روزی حلال، مسائل و مشكلات مالی خود را حل كند. اما اصلان كه به تازگی شرایط مالی خوبی را از راه حرام رسیده است، درصدد ایجاد شرایطی است كه بتواند به طریقی انتقام خود را از ماشاءالله بگیرد. به همین منظور مهمانی بزرگی ترتیب می دهد تا دارایی اش را به رخ تمامی افراد خانواده بكشد و این شروع ماجرا است... .

در مجموعه تلویزیونی طنزآمیز «خانه به دوش» كه در قالب 26 قسمت 45 دقیقه و به همت گروه فیلم و سریال شبكه سه سیما تولید شده است و پخش آن از اواحز مهر ماه امسال آغاز می شود : حمید لولایی، مریم امیر جلالی، فلور نظری، آناهیتا همتی، علی صادقی و رضا عطاران به عنوان بازیگران اصلی، ایفای نقش می كنند.

تصویر برداری این مجموعه بر عهده مجید سبكبال و صدابرداری به عهده فرشید احمدی بوده است و تهیه كنندگی آن را به طور مشترك ایرج محمدی و مهران مهام انجام داده اند.