تبیان، دستیار زندگی
تیم والیبال نشسته ایران با شكست برابر بوسنى در پنجمین حضور خود دردیدار نهایى مسابقات والیبال نشسته بازیهاى پارالمپیك به مقام نایب قهرمانى دست یافت. تیم ملى والیبال نشسته كشورمان كه پیش از این در پارالمپیك هاى 1988 سئول -&#1...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نایب قهرمانى ایران در والیبال نشسته

تیم والیبال نشسته ایران با شكست برابر بوسنى در پنجمین حضور خود دردیدار نهایى مسابقات والیبال نشسته بازیهاى پارالمپیك به مقام نایب قهرمانى دست یافت.

تیم ملى والیبال نشسته كشورمان كه پیش از این در پارالمپیك هاى 1988 سئول -۱۹۹۲ بارسلون -۱۹۹۶ اتلانتا و۲۰۰۰ سیدنى به مدال طلا و مقام قهرمانى دست یافته بود، دوشنبه شب براى پنجمین بار در فینال این مسابقات حضوریافت ، اما با قبول شكست در این مسابقه به مدال نقره این بازیها رسید.

در این مسابقه كه با قضاوت بروپست انتون به عنوان داور اول از آلمان و سولوانگ جان اوتو از نروژ به عنوان داور دوم برگزار شد، قهرمانان والیبال نشسته كشورمان به رغم ارایه یك بازى زیبا بانتیجه ۳ بر۲ برابر تیم بوسنى و هرزگوین شكست خورده و در مكان دوم این مسابقات ایستادند.

تیم ایران در این مسابقه با امتیازهاى۲۵ بر۲۰ در گیم دوم و۲۵ بر۲۰در گیم سوم صاحب برترى شد اما گیم هاى اول و چهارم و پنجم این مسابقه را با نتایج ۲۵ بر۲۳ و۲۷ بر۲۵ و۱۵ بر۱۰ به تیم بوسنى واگذار كرد.