تبیان، دستیار زندگی
هافبک ایرانی تیم فوتبال اوساسونا اسپانیا با انتقاد از جو حاکم بر فوتبال کشورمان گفت: در ایران هیچ کس به فکر بازی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تیم ملی مهمتر است یا داربی؟

جواد نکونام

هافبک ایرانی تیم فوتبال اوساسونا اسپانیا با انتقاد از جو حاکم بر فوتبال کشورمان گفت: در ایران هیچ کس به فکر بازی حساس ما مقابل کره جنوبی نیست و همه دنبال رویارویی تیم‌های استقلال و پرسپولیس هستند.

به نقل از مهر، جواد نکونام در پایان تمرین عصر روز یکشنبه تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان این مطلب افزود: از جوی که بر فوتبال ایران حاکم است ناراحت و دل زده هستم. ما روز چهارشنبه بازی حساسی را مقابل کره جنوبی پیش رو داریم اما هیچ کس به این بازی نمی پردازد و همه به دنبال بازی استقلال - پرسپولیس هستند.

جواد نکونام

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها به بازی تیم ملی مقابل کره اهمیت نمی دهند، افزود: این طور که رسانه به دربی اهمیت می دهند و به این دیدار می پردازد به هیچ عنوان به بازی ایران - کره جنوبی پرداخته نمی شود، در حالی که اهمیت این بازی حتی بیش از بازی استقلال و پرسپولیس است چرا که بهترین بازیکنان همین دو تیم در تیم ملی حضور دارند.

هافبک ایرانی تیم فوتبال اوساسونا اسپانیا خاطرنشان کرد: بازی ایران - کره جنوبی یکبار در سال است و اهمیت آن به حدی است که حتی در صعود تیم ملی به جام جهانی نیز تاثیرگذار است اما دیدار استقلال - پرسپولیس سالی دوبار برگزار می شود و حساسیت آن به مراتب کمتر از بازی روز چهارشنبه ایران و کره جنوبی است.

وی با ابراز امیدواری از اینکه طی روزهای آتی با تبلیغ بهتر تماشاگران را برای حضور در ورزشگاه ترغیب کنند، گفت: امیدوارم مردم فوتبالدوست چهارشنبه به ورزشگاه بیایند تا با حمایت آنها عملکرد بهتری در دیدار مقابل کره داشته باشیم.

نکونام با مطلوب ارزیابی کردن شرایط خود افزود: شرایط خوبی دارم. با توجه به اینکه در دیدار اخیر اوساسونا اخراج شدم با استراحت کافی به تهران آمده ام و آماده همراهی تیم ملی هستم.

جواد نکونام

وی با ابراز خرسندی از شرایط حاکم بر اردوی این تیم افزود: بچه ها طی چند هفته اخیر اردوهای خوبی را پشت سرگذاشته اند و با اضافه شدن نفرات شاغل در لیگ های اروپایی تیم به هماهنگی کامل خواهد رسید و می توانیم بازی خوبی را مقابل کره جنوبی به نمایش بگذاریم.

هافبک تیم ایران در پایان گفت: دیدار بین تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره همیشه جذاب و تماشایی است و یکی از دیدارهای خوب فوتبال آسیا به شمار می آید. ما در بازی روز چهارشنبه با توجه به بهره گیری از امتیاز میزبانی به پیروزی نیاز داریم و باید این بازی را با موفقیت پشت سربگذاریم.