تبیان، دستیار زندگی
در حالی که علی دایی اعلام کرده از جمع لژیونرهای فوتبال ایران فقط جواد نکونام و مسعود شجاعی از ......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

غیبت بزرگان ایران وتعجب کره ایها

فریدون زندی

در حالی که سرمربی تیم ملی ایران اعلام کرده از جمع لژیونرهای فوتبال ایران فقط جواد نکونام و مسعود شجاعی از اوساسونا و وحید هاشمیان از بوخوم را به اردوی تیم ملی برای بازی با کره جنوبی فرا می خواند، کره ای ها هنوز باور ندارند دایی در این دیدار حساس قید مهدی مهدی کیا، آندرانیک تیموریان و فریدون زندی را زده باشد.

طبق تازه ترین گزارش رسیده از امارات – محل برپایی اردوی آماده سازی کره ای ها – سرمربی تیم ملی کره جنوبی که 6 لژیونرش را برای بازی با ایران فرا خوانده تصور می کرد علی دایی حداقل از 6 لژیونر ایرانی در بازی حساس 23 بهمن استفاده کند.

اولین واکنش سرمربی کره جنوبی به خبر غیبت مهدوی کیا، زندی و تیموریان در بازی 23 بهمن جالب بود. وی ابتدا تصور می کرد علی دایی قصد دارد کره ای ها را فریب بدهد و به همین دلیل فعلا فقط خبر حضور هاشمیان، نکونام و شجاعی را اعلام کرده و انتشار خبر رسمی دعوت از مهدوی کیا، زندی و و تیموریان را به هفته آینده موکول کرده است اما وقتی متوجه شد این خبر صحت دارد، نتوانست خوشحالی اش را در این مورد مخفی کند.

دیدار تیم‌های فوتبال ایران و کره جنوبی در مرحله گروهی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی عصر روز چهارشنبه 23 بهمن ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.