تبیان، دستیار زندگی
جواد نکونام هافبک ایرانی تیم فوتبال اوساسونا که دیشب از ابتدا برای تیمش به میدان ......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جواد نکونام اخراج شد

نکونام هافبک ایرانی تیم اوساسونا

جواد نكونام هافبك ایرانی اوساسونا دیشب از ابتدا برای تیمش به میدان رفت و در دقایق پایانی بازی با كارت زرد دوم و در نتیجه كارت قرمز داور روبرو شده و از زمین مسابقه اخراج شد.

در ادامه هفته بیست و یكم رقابت های لالیگا یكشنبه شب تیم اوساسونا كه در خانه برابر مایوركا به میدان می رفت موفق شد با یك گل از سد حریف خود بگذرد تا پس از مدت ها از انتهای جدول رده بندی فرار کند. پاندیانی در دقیقه سوم این دیدار تک گل تیم میزبان را به ثمر رساند. جواد نکونام ، هافبک ایرانی تیم فوتبال اوساسونا در دقیقه 88 این دیدار با دریافت دومین کارت زرد از زمین مسابقه اخراج شد. ناوارو (60) و آئواته (79) هم از تیم مایورکا اخراج شدند.

مسعود شجاعی دیگر بازیكن ایرانی اوساسونا نیز 83 دقیقه برای این تیم به میدان رفت و روی تك گل به ثمر رسیده توسط پاندیانی نقش عمده ای داشت.

در دیگر دیدار برگزار شده تیم فوتبال بارسلونا دیشب با برتری مقابل راسینگ سانتاندر موقعیت خود را در صدر جدول رده بندی رقابت های لالیگا تحکیم کرد.

در این دیدرا تیم فوتبال بارسلونا موفق  شد با نتیجه 2 بر یک در زمین راسینگ سانتاندر به پیروزی برسد. زیگیچ تک گل راسینگ را در دقیقه 55 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و هر دو گل بارسا را مسی در دقایق 65 و 80 به ثمر رساند. مارکز و پیکه از تیم بارسا در دقیقه 88 و 90 این دیدار از زمین مسابقه اخراج شدند.

در سایر دیدارهای دیشب نتایج زیر حاصل شد:

* اتلتیکو مادرید یک - وایادولید 2

* اسپانیول یک - رکرتیوو یک

* رئال بتیس 2 - ختافه 2

* لاکرونیا 3 - ویارئال صفر

* والنسیا 3 - آلمریا 2

* اسپورتینگ گیخون یک - سویا صفر

جدول رده بندی:

1- بارسلونا 56 امتیاز

2- رئال مادرید 44 امتیاز

3- سویا 38 امتیاز

4- والنسیا 37 امتیاز

-----------------

18- اوساسونا 17 امتیاز

19- اسپانیول 17 امتیاز

20- مایورکا 17 امتیاز