تبیان، دستیار زندگی
آرش برهانی آقای گل فعلی لیگ برتر فوتبال و مهاجم تیم ملی كشورمان بدون شك یكی از چهره های موفق لیگ ......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آقای گل لیگ برتر فوتبال در گفتگو با تبیان

برهانی: در داربی هم گل می زنم

آرش برهانی آقای گل لیگ برتر

آرش برهانی آقای گل فعلی لیگ برتر فوتبال و مهاجم تیم ملی كشورمان بدون شك یكی از چهره های موفق لیگ در سال جاری بوده است.

در این خصوص آرش اعتقاد دارد كه درخشش  در لیگ برتر و تیم فوتبال استقلال زمینه ساز خوبی خواهد بود برای محكم شدن جایگاهش در تركیب اصلی تیم ملی .

آقای گل لیگ برتر فوتبال در گفتگویی با گروه ورزشی تبیان در خصوص مسائل روز فوتبال از جمله عملکرد تیم ملی ،وضعیت استقلال در لیگ برتر و ... صحبتهای جالبی کرد که  در زیر می خوانید:

* آیا از مساوی مقابل تیم تایلند  راضی هستید ؟

تایلند تیم بسیار خوبی بود و نمایش بهتری را نسبت به حریف گذشته یعنی سنگاپور به نمایش گذاشت البته ما نیز در این دیدار كمی بد شانس و در عین حال بی دقت ظاهر شدیم و موقعیتهای بسیاری را برای گل زنی به راحتی از دست دادیم.

* آیا قبول دارید كه تایلندی ها بهتر از شما بازی كرد؟

آنها در زمین خودشان بازی می كردند و از قدرت میزبانی برخوردار بودند از سوی دیگر بازی كردن مقابل تیم ملی ایران كه مدعی صعود به جام جهانی است برای تیم تایلند انگیزه مضاعفی ایجاد كرده بود تا آنها تمام تلاش خود را به كار گیرند اما در نهایت باید بگویم كه به نظر من با وجود كسب نتیجه مساوی ما باز هم بهتر از آنها بودیم.

* از بازی خودت در مقابل تایلند راضی بودی؟

من تمام سعی و تلاش خود را به كار گرفته ام تا بتوانم مفید بازی كنم اما در نهایت در تلاش هستم در شرایطی قرار گیرم كه در مقابل تیم كره جنوبی فیكس تیم ملی به میدان بروم.

آرش برهانی

* آرش جان به نظر تو  علی دایی با شرایط فعلی می تواند تیم ملی را به جام جهانی ببرد؟

خواهش می كنم در شرایط حساس فعلی به غیر از حمایت از تیم ملی و سر مربی موفق آن به چیز دیگری فكر نكنید و در ضمن من را نیز به حاشیه نبرید، مطمئن باشید كه علی دایی همانطور كه در دوران بازی كردنش  در تیم ملی بهترین بود و بیشترین عناوین را به نام خود ثبت كرده است حال نیز با آگاهی كامل گام به این عرصه نهاده است و می تواند تیم ملی ایران را به جام جهانی رهنمون سازد.

*شرایط استقلال چطور است؟

همانطور كه در مقابل تیم استقلال اهواز شاهد آن بودید تیم ما در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و بچه ها و كادر فنی در  حال حاضر به  تنها چیزی  كه فكر می كنند قهرمانی در لیگ است

* در مورد داربی 2 تیم پرطرفدار پایتخت چه نظری دارید ؟

به نظر من صحبت كردن در خصوص داربی خیلی زود است چون ما باید ابتدا تیم راه آهن را از پیش رو برداریم و بعد به بازی مقابل تیم پرسپولیس فكر كنیم البته به نظر من این بازی نیز با بازیهای دیگر فرقی ندارد و به تیم پیروز 3 امتیاز بیشتر داده نمی شود.

آرش برهانی آقای گل لیگ برتر

* قرار است داوران ایرانی این دیدار را قضاوت كنند ، نظر شما در این خصوص چیست؟

اگر این اتفاق پیش آید بسیار خوب است چون بالاخره باید این اقدام از یك جا شروع می شد و امیدوارم داوران كشورمان سر بلند از این دیدار بیرون آیند.

* در پایان اگر صحبتی دارید بگوئید؟

از شما تشكر می كنم و از همین جا به تمام استقلالی ها و علاقه مندان به فوتبال ملی این قول را می دهم كه در دیدار داربی و تیم ملی مقابل كره جنوبی گل زنی كنم و خوش بدرخشم.

                                                                                                                       بخش ورزشی تبیان -  ایمان پناهی