تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال پرسپولیس تهران، ساعت 15:45 دقیقه امروز در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت های فوتبال لیگ برتر....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نجات پرسپولیس با پنالتی پتروویچ

پرسپولیس، پیام

تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی که در طول 90 دقیقه نتوانسته بود دروازه پیام خراسان را باز کند، در نخستین دقیقه وقت اضافه به لطف یک پنالتی از تساوی خانگی برابر تیم هجدهم جدول رده بندی لیگ برتر نجات یافت.

به نقل از مهر، در آخرین دیدار از هفته بیست و چهارم رقابتهای فوتبال لیگ برتر عصر امروز دو تیم پرسپولیس و پیام خراسان به قضاوت علیرضا فغانی در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که در پایان پرسپولیس با گل دقیقه 91  ایوان پتروویچ سه امتیاز این دیدار را کسب کرد.

در این بازی شاگردان افشین پیروانی عملکرد بسیار ضعیفی را به نمایش گذاشتند و با وجود بازی در ورزشگاه آزادی و حمایت هواداران نتوانستند موقعیت چندانی را روی دروازه تیم پیام ایجاد کنند. در دقایق پایانی این بازی که رنگ خشونت به خود گرفته بود،مدافع پیام روی کریم باقری مرتکب خطای پنالتی شد که پتروویچ این ضربه را پس از دوبار تکرار به گل تبدیل کرد. ضمن اینکه رحمان رضایی مدافع پرسپولیس به دلیل دریافت کارت زرد دوم و علیرضا نیکبخت واحدی به دلیل درگیری با محسن ارزانی و دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شدند.

همچنین عملکرد ضعیف سرخپوشان برابر پیام باعث شد تا برخی از هواداران تیم فوتبال پرسپولیس خواستار جدایی افشین پیروانی از این تیم شوند. عملکرد بازیکنان این تیم و نزدن گل باعث ناراحتی هواداران پرسپولیس شد تا آنها شعارهایی علیه افشین پیروانی سرمربی این تیم سر دهند و خواهان جدایی اش از این تیم شدند.

هواداران پرسپولیس که از این روند ناراضی بودند حبیب کاشانی مدیرعامل و حمید استیلی مربی فصل پیش باشگاه را تشویق کردند.