تبیان، دستیار زندگی
هافبک مصدوم تیم فوتبال استقلال همانند محسن خلیلى مجبور است بازى داربى 66 را از روى سكوها تماشا كند....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روانخواه: نمى گذارند در داربى بازى كنم

امید رضاروانخواه

هافبک مصدوم تیم فوتبال استقلال همانند محسن خلیلى مجبور است بازى داربى 66 را از روى سكوها تماشا كند.

امید روانخواه با ابراز ناراحتى از این موضوع گفت: به صورت انفرادى در حال تمرین تحت نظر دكتر نوروزى هستم و در چند روز آینده كارگروهى را آغاز خواهم كرد.اكنون كار با توپ را آغاز كرده ام و تمرینات خوبى را انجام مى دهم، ضمن اینكه كار فیزیوتراپى را هم در كنار تمرینات خود ادامه مى دهم تا بتوانم به شرایط ایده آل برسم.

وی ادامه داد: با توجه به ادامه درمان و مدتى كه باید تمرینات فیزیوتراپى را انجام دهم، فكر نمى كنم كه دكتر نوروزى اجازه دهد در داربى حضور داشته باشم، ضمن آنكه هنوز مدت شش ماهه مصدومیت من هم به پایان نرسیده است.

امید رضاروانخواه

هافبک مصدوم تیم استقلال خاطر نشان کرد: بازى داربى براى من از اهمیت زیادى برخوردار است و من هم دوست دارم تا در این میدان بزرگ حضور یابم اما براى رسیدن به وضعیت مطلوب باید مراحل درمان خود را به طور منظم طى كنم.

وی در مورد وضعیت استقلال اظهار داشت: اكنون تیم استقلال در شرایط خوبى بسر مى برد و با اختلاف امتیازى مناسب نسبت به سایر حریفان جلو مى رود. این اختلاف امتیازى كار را براى ادامه راه سخت تر مى كند چرا كه باید به همین روند ادامه دهیم و صدر نشینى خود را تا پایان لیگ حفظ كنیم.

روانخواه در پایان در مورد دیدار با استقلال اهواز گفت: هفته آینده بازى سختى را در مقابل استقلال اهواز داریم و باید هر سه امتیاز این مسابقه را از آن خود كنیم ضمن اینكه استقلال تفاوت زیادى با نیم فصل قبل دارد.