تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: علی دایی باید از من عذر خواهی كند تا كدورت‌ها را كنار بگذارم ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مایلی كهن:دایی باید عذرخواهی کند

مایلی کهن سرمربی اسبق تیم ملی ایران

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: علی دایی باید از من عذر خواهی كند تا كدورت‌ها را كنار بگذارم.

محمد مایلی كهن در گفتگو با فارس در مورد مراسم آشتی کنان خود با دادکان گفت: در مراسم ختم خواهر دكتر زادمهر ایشان را دیدم. ابتدا سر جای خودم نشستم اما بعد به سمتش رفتم و با وی روبوسی و آشتی كردم.

وی ادامه داد: برخی نوشته اند من و دادكان اختلاف شخصی داشتیم، در حالی كه اصلا چنین چیزی نبود. من فقط در مورد مسائل فنی انتقاداتی نسبت به ایشان داشتم و هر جا كه احساس می كردم كارش درست نیست از وی انتقاد می كردم. در مواقع صحیح نیز كارهایش را تائید می كردم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد احتمال آشتی کنانش با علی دایی خاطر نشان کرد: من اسم ایشان را هم نمی آورم اما می گویم ایشان باید از من معذرت خواهی كنند. زیرا الفاظ نامناسبی در رابطه با من به كار برده است و صحبت های ایشان ضبط شده است. وی باید معذرت بخواهد.

مایلی کهن مربی و کارشناس فوتبال

وی اضافه کرد: اگر من اشتباهی مرتكب شده باشم كوچك و بزرگ نمی شناسنم و سعی می كنم از دل طرفم بیرون بیاورم اما این مسئله در مورد دایی صدق نمی كند. ایشان بزرگتر از خودش قدم برداشته است و باید بداند مایلی كهن مانند سایرین نیست كه عقب بنشیند تا وی هر كاری دلش می خواهد انجام دهد. اگر وی بپذیرد كه اشتباه كرده است من همه كدورت‌ها را كنار می گذارم. اما ایشان به من اهانت كرده است و توهین ایشان را ضبط شده دارم.

مایلی کهن در پاسخ به این سوال که وكیل دایی اعلام كرده شما باید مراقب عواقب قضایی سرپیچی از حكم ممنوع المصاحبه بودنتان باشید؟ اظهار داشت: من ایشان را نمی شناسم اما همواره گفته ام كه تابع قانون هستم. در ضمن مگر ایشان وكیل من است كه می گوید باید مراقب چه باشم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در پایان در مورد دلیل انتقاد دوباره اش از تیم ملی گفت: زمانی كه می گویم باشگاه ها باید با تیم ملی تعامل داشته باشند و باشگاه ها بازیكن به تیم ملی می دهند چرا نباید سرمربی تیم ملی بالای سر تیم باشد. خوب اگر قرار است اینگونه رفتار شود لزومی هم ندارد كه بازیكن باشگاهی در خدمت تیم ملی باشد. چرا یك بازیكن ملی پوش باید در هفته 3 بار بازی كند زیرا بازیكن آهن نیست آدم است..