تبیان، دستیار زندگی
عمومی تبیان دفتر قم همزمان با برگزاری سومین جشنواره ملی نماز و نیایش برای اولین بار ،امکان اکران اینترنتی دائمی آثار فیلمسازان کشور در سایت تبیان فراهم شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اولین اکران اینترنتی برای جشنواره فیلم نماز و نیایش در تبیان

اولین ,اکران اینترنتی, برای ,جشنواره, فیلم, نماز و نیایش ,در, تبیان

همزمان با برگزاری سومین جشنواره ملی  نماز و نیایش برای اولین بار ،امکان اکران اینترنتی دائمی آثار فیلمسازان کشور در سایت تبیان فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی تبیان دفتر قم ، بمنظور پاسداشت فرهنگ نماز و نیایش و ارج نهادن به تلاش فیلمسازانی که این حوزه را برای فعالیت هنری خود برگزیده اند، در راستای تفاهم صورت گرفته با دبیران برگزاری سومین جشنواره فیلم نماز و نیایش، امکان  اکران اینترنتی را برای این جشنواره فراهم نمود.

سومین جشنواره نماز و نیایش در قالب بخش های فیلم ، فیلمنامه و عکس برگزار می شود و در مجموع ۷۷۸ اثر شامل: ۳۱۰ فیلم، ۱۴۸ فیلمنامه و ۳۲۰ قطعه عکس متقاضی حضور در این رویداد هنری  بودند که  31فیلم راه یافته به بخش مسابقه جشنواره در سایت تبیان اکران اینترنتی می شوند.

حجت الاسلام علوی عدل مدیر کتابخانه دیجیتال تبیان گفت:امید واریم در آینده نزدیک ،با تعامل مسئولان تبیان با مدیران جشنواره ها ، امکان امتیاز دهی وانتخاب فیلم منتخب کاربران در تبیان فراهم شده و ضمن حمایت از فیلمسازان جوان با رویکرد موضوعات مذهبی و عقیدتی  شاهد  حضور جدی وفعال تبیان در عرصه فرهنگ سازی  فیلم دینی  باشیم.

شایان ذکر است سومين جشنواره نماز و نيايش به روايت دوربين از 23 لغايت 26 دي ماه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ، ستاد اقامه نماز وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، امورحج و زیارت سازمان صداوسیما، شبکه خبرسیما و سپاه علی ابی طالب (ع( و انجمن سينماي جوانان دفتر قم و با همکاری برخی نهادها و ارگانهای فرهنگی به مرکزیت قم، همزمان در ۲۴ شهر برگزار می گردد.

کلیه فیلم های راه یافته به بخش مسابقه سومین جشنواره  فیلم نمازو نیایش از 23 دی ماه همزمان در سایت تبیان در ویترین تصویری کتابخانه دیجیتالی تبیان به آدرس:

 index.aspx?pid=77644&categoryID=3505

بصورت همزمان اکران اینترنتی می شود.

روابط عمومی موسسه تبیان دفتر قم