تبیان، دستیار زندگی
دراین پرونده 52 فیلم از بخش های مختلف رسانه های خبری گرفته شده است که نوع نگاه و واکشن رسانه های خبری منطقه و جهان را به فجایع رژیم صهیونیستی در غزه را نشان می دهد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

غزه در چشم شیشه ای، اولین بسته تصویری کتابخانه دیجیتالی تبیان

 غزه در چشم شیشه ای, اولین بسته تصویری کتابخانه دیجیتالی تبیان

دراین پرونده 52 فیلم از بخش های مختلف رسانه های خبری گرفته شده است که نوع نگاه و واکشن رسانه های خبری منطقه و جهان را به فجایع رژیم صهیونیستی در غزه را نشان می دهد.

در این مبان کلیپ های خبری شبکه های تلویزیونی العالم، العربیه و CNN رادر بخشهای خبری ویژه عزه خواهید دید. همچنین گزارش هایی از وضعیت کودکان، زنان و مجروحان غزه دیده می شود.

از این جمله است کلیپ های را که برخی شبکه ها در حمایت از مردم غزه پخش کرده اند مشاهده خواهید نمود. در قسمتهای دیگری از این بسته تصویری واکنش محافل جهانی و در کنار آن تظاهرات ملت های جهان را که از شبکه های خبری پخش شده است خواهید دید. البته به جهت حفظ صداقت در ارائه واکنش های رسانه ای جهان در این حادثه قطعات مربوط به زبان اصلی آن (عربی، انگلیسی و فرانسه) ارائه می گردد.

همچنین در این مجموعه که اولین بسته تصویری کتابخانه دیجیتالی تبیان در غالب «کتابخانه تصویری است کلیپ های جذاب در مورد انتفاضه مردم فلسطین ، حزب ا... لبنان و قطعات فیلمی پیرامون روز جهانی قدس نیز در پوشه مقاومت اسلامی ارائه شده است که مجموعا 64 فیلم را شامل می شود».

از گزارشهای دیدنی این مجموعه می توان به گزارش اطفال الغزه ، جنگ نابرابر ، لا مکان لکم یا صهیون وبه کلیپ های ستنصرون ، الویل لکم یا صهیون ، و ماذا تنتفرون ؟ و ماذا تفعلون ؟ اشاره کرد.

سید جعفر علوی عدل مدیر محتوا و پژوهش تبیان دفتر قم عنوان کرد: رمز بقادر حوزه it سوار شدن بر مرکب رسانه های تصویری است که امیدوارم این شروع حسن مطلعی بر ای ورود مجموعه بزرگ تبیان به عرصه ویدئو باشد.

علوی عدل تصریح کرد: تاکنون 1000 قطعه فیلم با موضوعات متنوع در بخش تصویری کتابخانه دیجیتالی تبیان در اختیارکاربران قرار گرفته است .و بزودی دومین بسته تصویری تبیان به منظور پاسداشت فرهنگ نماز و نیایش با اکران همزمان جشنواره فیلم نماز و نیایش در سایت تبیان قرار می گیرد. که درمراحل آپلود فیلم ها و عکس های راه یافته به بخش مسابقه این جشنواره هستیم.

روابط عمومی دفتر تبیان قم