تبیان، دستیار زندگی
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: نمی خواهیم کادر فنی فعلی را بر کنار کنیم بلکه با تعامل با آنها این کادر را ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انصاریفرد:کادرفنی برکنار نمی شود

انصاریفرد:کادرفنی برکنار نمی شود

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: نمی خواهیم کادر فنی فعلی را بر کنار کنیم بلکه با تعامل با آنها این کادر را تقویت خواهیم کرد.

عباس انصاریفرد با بیان اینکه در مراسم معارفه اش که ساعت 10 صبح امروز(دوشنبه) برگزار می شود، برنامه های کلی اش برای باشگاه را بیان می کند، افزود: با توجه به ظرفیت بالای باشگاه پرسپولیس قصد داریم در راه و مسیری قدم برداریم که با بهره بردای صحیح از تمامی داشته های باشگاه، الگویی نمونه برای فوتبال کشور شویم.

به نقل ازمهر، وی با بیان اینکه هنوز با کادر فنی و بازیکنان تیم دیدار نداشته است و بعد از مراسم معارفه با آنها برای اطلاع از مسائل و مشکلات گفتگو می کند، در خصوص انتخاب سرمربی برای این تیم خاطرنشان کرد: تا آخر این هفته در این خصوص نقطه نظرات خود را بیان خواهیم کرد اما هواداران مطمئن باشند برای بهبود شرایط موجود، تصمیمات اساسی اتخاذ خواهیم کرد.

مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: البته بحث نبودن و یا برکناری کادرفنی مطرح نیست و تنها می خواهیم این کادر را تقویت کنیم که قطعا این کار با تعامل کادر فنی فعلی و رضایت آنها انجام خواهد شد.

انصاریفرد در پایان در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه پرسپولیس همچنان تمام تمرکز خود را روی تیم فوتبال معطوف خواهد کرد؟، گفت: نگاه تک بعدی به فوتبال نداریم و قطعا در هر رشته ای که احتمال موفق بودنمان وجود داشته باشد، سرمایه گذاری خواهیم کرد زیرا موفقیت تیمهای ما در سایر ورزشها، می تواند به رشد و شکوفایی ورزش کمک کند.